De delete knop ook niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:13 schreef veldmuis het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat de naam vernaderd was ofzo. Veranderd, niet vernaderd, dat was een typfout maar m'n backspace doet het niet, dus vandaar.
Ja dan moet ik allemaal rondklikken enzo, da's keiveel werk dus dat doe ik gewoon maar mniet!quote:
Ik gebruik altijd de pijltjestoetsen ipv rondklikkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dan moet ik allemaal rondklikken enzo, da's keiveel werk dus dat doe ik gewoon maar mniet!!
Paradontax is kruidenboter!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef De_Ananas het volgende:
Zat toch evenveel vet in als in een bakje boter?
Of de terugtoets... is maar 1 druk meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja dan moet ik allemaal rondklikken enzo, da's keiveel werk dus dat doe ik gewoon maar mniet!!
Je dacht toch niet echt dat ik zo'n mietje was zonder een backspaceknop he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de pijltjestoetsen ipv rondklikken
Hoi ik was laatst ergens en daar was een vrouw en die heette Yildiz met dr voornaam!quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:26 schreef Yildiz het volgende:
Vroeger smaakte dat ijs alsof je zand zat te knagen.
Dat hebben ze er nu gelukkig ook uit gehaald. Of de vriezer bij het strand stond standaard te koud, dat kan natuurlijk ook.
ik denk dat dat aan de vriezer ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:26 schreef Yildiz het volgende:
Vroeger smaakte dat ijs alsof je zand zat te knagen.
Dat hebben ze er nu gelukkig ook uit gehaald. Of de vriezer bij het strand stond standaard te koud, dat kan natuurlijk ook.
Pepsi is inderdaad geen cola.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:40 schreef Koenholio het volgende:
Je komt over als zo iemand die moord en brand roept als hij/zij Pepsi in plaats van Cola te drinken krijgt.![]()
Nee, jij bent gegroeid, dus nu lijken ze kleinerquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:55 schreef Sorella het volgende:
Volgens mij zijn ze ook kleiner geworden ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |