De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
welke kokosdingetjes?Ik heb trouwens voetenscrub en voetencrème van de Tuinen
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:33 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik overdrijf hoor, iedereen vindt mijn huid heel egaal, behalve ikzelf.
Ik ga morgen even kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Maeghan het volgende:
[..]
De Tuinen verkoopt producten van Inecto, allemaal kokosdingen. Witte fles met groene letters.
Ze hebben echt een hele lijn. Ik heb de bodylotion, haarlotion (soort anti-frizz, werkt fijn), bodywash, bodyscrub en facial scrub en daar ben ik heel tevreden over. Allemaal op basis van kokosmelk of -olie. De gezichtsreinigingsdoekjes zijn voor mij te vet, de rest is geweldig spul. Ik ruik al de hele dag naar wandelende kokosnoot =D
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkickquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ken het, ik vind mijn huid ook niet zo geweldig maar mijn vriend wil dolgraag ruilen. Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik niet met hem zou willen ruilen (hij heeft een zeer vette huid). Ik wil graag Angels On Bare Skin gaan gebruiken.
oeh...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Maeghan het volgende:
Jij bent echt erg. Je maakte toch ook al schoon met Snow Fairy? Nog even, dan stop je Sandstone in je toiletblokhouder
Dat bedoel ik dus... Straks raakt mijn huid ook zo verslaafd aan AOBS en kom ik er nooit weer vanaf, zelfs als ik het zou willen. Terwijl ik nu niet echt problemen heb.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan weer dol op AOBS. Niet dat ik een rampzalige huid heb, maar wel vrij vet. Als ik een puist heb, is het zo'n fijne onderhuidse. Die heb ik nu niet meer met AOBS. Natuurlijk heb ik af en toe nog wel een puistje, maar ik ben zo aan AOBS gewend dat m'n huid echt helemaal van slag raakt als ik afkick
Daar heb je ook gelijk in. Ik streep het wel weg (ben op dit moment echt aan het proberen goed voorbereid naar de winkel te gaan en zo te voorkomen dat ik te veel spul koop). Aangezien ik maar 1 ding echt nodig heb en dat Lemony Flutter lijkt te zijn, ga ik verder gewoon voor de lekkere dingetjes. En ik wil wel een proefje Dream Cream van ze vragen voor mijn armen, want die vind ik te duur om te kopen als ik niet weet of het werkt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:57 schreef Maeghan het volgende:
Tja, ik geloof er ook niet zo in dat je huid verslaafd raakt eigenlijk. Maar goed, als je niets nodig hebt heeft het weinig nut op zich, denk ik.
Wat fijn dat het er is! Was ook wel een keer tijd..quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef Anitra het volgende:
JacMar ik heb het pakketje binnen
Wat heerlijk allemaalEn het krantje erbij super!!
Lotje11 heb jij nog intresse in de parfum?
Dat is heel geen reden om geen Lush meer te kopen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:
Heb afgelopen zaterdag de bruisbal gebruikt.
Kon er wel van merken dat mijn huid lekker zacht werd.
Voorlopig hoef ik geen lush meer te kopen, heb voor mijn verjaardag een kado-set van de body shopgekregen......
dat kanquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:45 schreef var.fok het volgende:
Kan het kloppen dat ik in Regent Street, London langs een Lush winkel ben gelopen?
je bent niet ff naar binnen geweest?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:33 schreef var.fok het volgende:
Je kon die winkel al op meters afstand ruiken
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:53 schreef JacMar het volgende:
Ik zou dream cream gewoon kopen! Het is echt heerlijk spul!Volgens mij vinden de meeste mensen dat hier
![]()
-Mange Tooquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:49 schreef toetsel het volgende:
oi mn eerste lush winkel tegen gekomen..
meteen 50 euro lichter (ook voor mn vriend gelukkig)
aankopen:
-Sweet Japanese Girl (voor mn vriend)
-Herbalism
-Skinny Dip
-Coolaulin
-Trichomania
-Cup cake(ook voor mn vriend)
-Mange Too
Als je in de winkel om een proefje vraagt van dream cream, doen ze dat vast wel, toch? Zo heb ik het ook met Retread gedaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:48 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het is toch 15 euro en als ik het dan niks vind (wat ik ook heb gelezen) is het voor die prijs wel extra zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |