Dat is het stuklje dat je vaak in enge films hoort he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef komrad het volgende:
Ik vind nacht op de kale berg een erg stoer stuk, dat ademt echt een lugubere sfeer uit namelijk
Ja, dat stuk is zo onheilspellend!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik vind nacht op de kale berg een erg stoer stuk, dat ademt echt een lugubere sfeer uit namelijk
niet dat ik weet, ik kan het ook gewoon van voor de achter zo zingen (is ca. 12 minuten)quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het stuklje wat je vaak in enge films hoort he?
Jah. die.quote:
Jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het stuklje dat je vaak in enge films hoort he?
Dan moet je eens Fantasia van Disney kijken. Uit 1940, maar dat stukje van Moussorgski is zo mooi, zeker als het overgaat in het Avé Maria van Schubert.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, dat stuk is zo onheilspellend!
Schakelt u nog? Probeer eens een DAFquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jah. die.
Even kijken. Ik heb geen inspiratie, maar toch "jat" ik even een vraag.
Sinds een uur of drie heb ik mijn onderschrift (onder m'n postings) veranderd.
Wat hoort daar normaal te staan?
stond er al vijf jaar en komt na beantwoorden van de vraag gewoon weer terug
Oh u schakelt nog?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jah. die.
Even kijken. Ik heb geen inspiratie, maar toch "jat" ik even een vraag.
Sinds een uur of drie heb ik mijn onderschrift (onder m'n postings) veranderd.
Wat hoort daar normaal te staan?
stond er al vijf jaar en komt na beantwoorden van de vraag gewoon weer terug
Neu, dat was de vraag van Stanley een tijdje terug ook niet. Toen hij die foto's van zichzelf plaatste.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:07 schreef wyccie het volgende:
Daf, dit is toch geen Algemene Kennisvraag?
Sjips, dat krijg je als je Fantasia aan't opzoeken bent op YouTubequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Schakelt u nog? Probeer eens een DAF
toch?s
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Neu, dat was de vraag van Stanley een tijdje terug ook niet. Toen hij die foto's van zichzelf plaatste.
Sorry, mijn schuldquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Asmodian het volgende:
Sjips, dat krijg je als je Fantasia aan't opzoeken bent op YouTube
Als je erdoor in aanraking bent gekomen met de geniale muziek van Mussorgsky en de waanzinnige klasse van Fantasia ben ik allang blijquote:
Dat stukje van Mussorgksy kende ik al. En ik heb niks met Disney. Sorryquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef Asmodian het volgende:
Als je erdoor in aanraking bent gekomen met de geniale muziek van Mussorgsky en de waanzinnige klasse van Fantasia ben ik allang blij
ik heb nu meteen were een vraag als ik nog eens iets goed heb vanavondquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je erdoor in aanraking bent gekomen met de geniale muziek van Mussorgsky en de waanzinnige klasse van Fantasia ben ik allang blij
Bingo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef AntonDingeman het volgende:
Haha, u schakelt nog. Test een DAF!
Disneyvraag zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:13 schreef komrad het volgende:
ik heb nu meteen were een vraag als ik nog eens iets goed heb vanavond
Zelfs niet met Fantasia? Al is het door de waanzinnige dingen die hij gedaan kreeg met kleur en beweging in 1940 en hoe hij klassieke muziek weer populair maakte? Nee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat stukje van Mussorgksy kende ik al. En ik heb niks met Disney. Sorry![]()
Wat heb ik geëditquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ChrisJX had ge-edit, want daar stond een vraagteken.
Hmmmmmquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:14 schreef Asmodian het volgende:
Zelfs niet met Fantasia? Al is het door de waanzinnige dingen die hij gedaan kreeg met kleur en beweging in 1940 en hoe hij klassieke muziek weer populair maakte? Nee?
Dat was humor midden in de nacht. Iemand zei nog: "Huntelaar"quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Neu, dat was de vraag van Stanley een tijdje terug ook niet. Toen hij die foto's van zichzelf plaatste.
Goed de vraag lezen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nitraat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |