ook niet Wycchiequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Rachmaninov?
ook nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Rimski-Korsakov?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Zo kom ik nooit meer bij een dubbele puntentopic terecht.
als niemand die compo raadt, hebben deel 2 en 3 helemaal geen hoopquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
Prokofiev is ook niet goed, gaan we nog door of vinden jullie hem te moeilijk en moet ik iets anders verzinnen??
ook niet goed, sabeldans fan Asmodian??quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:46 schreef Asmodian het volgende:
Khachaturian?
Ik ben helaas te druk geweest deze afgelopen paar dagenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee Asmo, hoe is het met de OP en de meet? Gewoon benieuwd
Het heeft wel watquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:49 schreef komrad het volgende:
[..]
ook niet goed, sabeldans fan Asmodian??
Ik was wel op Shostakovich gekomen, maar niet op die andere twee.. Had eerder een andere symfonie van hem gedacht - hij heeft betere geschrevenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:50 schreef komrad het volgende:
En het antwoord op de vraag:
Dmitri Shostakovich
Symphonie 5 in D mineur
Prokofiev componeerde zijn muziek zo dat het regime het in de communistische traditie vond passen terwijl op de achtergrond de stukken een grote klacht tegen het communisme waren
klopt maar 5 hebben ze gespeeld op dat concertquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik was wel op Shostakovich gekomen, maar niet op die andere twee.. Had eerder een andere symfonie van hem gedacht - hij heeft betere geschreven
Yayquote:
Met ECHTE kanonschoten hoort 't te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef komrad het volgende:
1812 is tsjaikovski natuurlijk
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
1812 is van Tsjaikowski
En Daf kaapt het punt op spectaculaire wijzequote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nieuwe Wereld van Dvorak... dacht ik
Daarom is het zo vet!quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met ECHTE kanonschoten hoort 't te zijn
Ik vind nacht op de kale berg een erg stoer stuk, dat ademt echt een lugubere sfeer uit namelijkquote:
Je zoekt de 'ř' van Dvořákquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dat omgekeerde dakje op de r kan ik nooit vinden. Komt ook niet zo vaak voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |