Je maakte 'm compleet dus het punt is yoursquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:12 schreef geenaam het volgende:
Is 1 universiteit ook al goed voor een punt?
Neem de tijdquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef geenaam het volgende:
Ik zit even een vraag te bedenken wacht even hoor..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg wyccie... Ik snap niet dat je nog geen ban hebt, eigenlijk...
Bij wat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ben slecht in vragen bedenken dus een makkelijke Wie werd afgelopen seizoen nederlands kampioen bij de amateurs
kampieon van wat??quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:14 schreef geenaam het volgende:
Ik ben slecht in vragen bedenken dus een makkelijke Wie werd afgelopen seizoen nederlands kampioen bij de amateurs?
Ik weet niet wat jij er in ziet, maar het is gewoon een vrouw die op bed zit en uit het raam kijkt. Jij hebt echt vieze gedachten!quote:
Het is gemakkelijker als je gewoon je vraag (en aanvullingen daarop) even in een nieuw bericht zet....quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef geenaam het volgende:
sorry aangepast.. Voor mij is dat zo vanzelfsprekend dat ik het vergeet.![]()
Ijsselmeervogelsquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef geenaam het volgende:
Komrad is warm! Turkiyemspor werd 2e.
Ik zit hier op 1600*1200 en dat maakt het een verrekt kleine avatar. Het ziet eruit als een vrouw/meisje in bad (met een badjas aan) die haar been aan 't wassen is. Nu ik er een vergrootglas op heb gelegd zie ik dat wat ik aanzag als de binnenkant van het bad slechts de schaduw van het meisje is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij er in ziet, maar het is gewoon een vrouw die op bed zit en uit het raam kijkt. Jij hebt echt vieze gedachten!
![]()
De winnaars van Zaterdag en Zondag spelen 2 wedstrijden voor het Nederlands kampioenschap. Zaterdagwinnaar was IJsselmeervogels en Zondag Turkiyemspor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Palau het volgende:
Zaterdag of Zondagamateurs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |