abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:44:11 #151
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40574886
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:09 schreef NorthernStar het volgende:

Zie je? Zelfs hun leven is minder waard.
Mijn leven zou ook minder waard zijn wanneer ik zou zijn overtuigd van het feit dat er ik weet niet hoeveel maagden op mij wachten in het paradijs.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40574895
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 14:55 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ik wil zo graag weten waar deze agressie vandaan komt, weet jij dat toevallig?
Deze agressie komt omdat 95% van de Moslims in het midden-oosten qua geloofsbelevenis nog in de middel-eeuwen leven.
pi_40575884
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Maar ja, de Joden hebben natuurlijk weer die vreselijke mentaliteit van oog-om-oog, tand-om-tand, da's dan wel weer jammer, ik weet niet of dat de ultieme rechtvaardigheid is namelijk. De ultieme rechtvaardigheid is de andere partij zover krijgen dat ze inkeer tonen, en berouw, en het voortaan beter kunnen, willen, durven.
Die oog om oog, tand om tand mentaliteit zorgt ervoor dat de spiraal van geweld maar niet ophoud. Het is een vicieuze cirkel geworden. beide partijen hebben die nare mentalitiet.

Ik denk ook dat Israel de eerste stap moet zetten en nog meer goodwill tonen dan dat het tot nu toe gedaan heeft. Te beginnen met ALLE nederzettingen opgeven tot we terug zijn bij de situatie voor 1967. Verder de Palestijnen een staat geven met Jeruzalem als hoofdstad. de partijen aan de andere kant moeten de staat Israel erkennen.

Zolang de occupation niet stopt blijft er conflict imo.

Hiermee wil ik overigens niet het geweld van Hamas, Hizbollah en andere organisaties goedpraten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_40575999
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk ook dat Israel de eerste stap moet zetten
Natuurlijk, zodra die Hezbollah-honden dood zijn.
Beiroet: de gekste!
pi_40576095
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Recovering het volgende:

[..]

oog om oog, tand om tand.

De enige manier om Hizbollah kapot te maken is door te zorgen dat de bevolking zo'n beweging niet meer steunt, en dat lukt je niet door een land kapot te bombarderen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:23:12 #156
104871 remlof
Europees federalist
pi_40576126
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Recovering het volgende:

[..]

Zo komen we natuurlijk nooit een stap verder...
pi_40576245
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die oog om oog, tand om tand mentaliteit zorgt ervoor dat de spiraal van geweld maar niet ophoud. Het is een vicieuze cirkel geworden. beide partijen hebben die nare mentalitiet.

Ik denk ook dat Israel de eerste stap moet zetten en nog meer goodwill tonen dan dat het tot nu toe gedaan heeft. Te beginnen met ALLE nederzettingen opgeven tot we terug zijn bij de situatie voor 1967. Verder de Palestijnen een staat geven met Jeruzalem als hoofdstad. de partijen aan de andere kant moeten de staat Israel erkennen.

Zolang de occupation niet stopt blijft er conflict imo.

Hiermee wil ik overigens niet het geweld van Hamas, Hizbollah en andere organisaties goedpraten.
De eerste stap als in een staak-het-vuren?
Dezelfde staak-het-vuren waarbij de hezbollah nog vrolijk door bleef gaan met raketten te lanceren vanuit woonwijken?

Of bezette gebieden teruggeven... zoals ze bij de palestijnen hebben gedaan?
Dezelfde palestijnen die, toen ze voor het eerst in hun bestaan eigen grondgebied hadden, als stank voor dank vanaf datzelfde stukje grond raketten begon af te vuren richting israel?
http://www.honestreportin(...)istorted_Imagery.asp (onderaan ergens)

Israel heeft al vaker eerste stappen gezet. En iedere keer weer werd dat door de andere partij gezien als een overwinning op het zionistische israel en verhefdigden ze de gevechten.
pi_40576399
Er is nu een persconferentie 'live' op zenders als CNN, BBC, Sky News etc, van Bush en Condoleezza Rice met verslaggevers. Het is alleen audio, maar persoonlijk vond ik het veel te perfect klinken. Vraag me af of het echt live was. Iemand dit ook opgemerkt? De antwoorden van Bush bijv kwamen exact achter de vragen, terwijl dit normaal eventjes duurt. Ook was er "breaking news", tegelijk tijdens de persconferentie, dat Condoleeza Rice morgen besprekingen heeft met ambassadeurs, terwijl dit niet in haar speech met Bush genoemd werd. Beetje vaag. Iemand gezien?
pi_40576419
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:44 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Deze agressie komt omdat 95% van de Moslims in het midden-oosten qua geloofsbelevenis nog in de middel-eeuwen leven.
Net zo'n feit als dat 95 % van de Israeliers Nazi's zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40576423
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef venomsnake het volgende:
Zo is het,
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef remlof het volgende:
Zo komen we natuurlijk nooit een stap verder...
maar net.

Desalniettemin: eerst even Hezbollah verdelgen, daarna (heel misschien) praten en eventueel die arme Libanezen helpen.
pi_40576462
Dat is wel een goede oplossing, ja. Eventjes Hezbollah vernietigen.
pi_40576500
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
Dat is wel een goede oplossing, ja. Eventjes Hezbollah vernietigen.
Kost een beetje...
pi_40576527
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Recovering het volgende:

[..]

Kost een beetje...
Het derde rijk moet koste wat het kost verdedigd worden, dus dat geeft niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40576633
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net zo'n feit als dat 95 % van de Israeliers Nazi's zijn.
Nou nee,
pi_40576634
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
Het derde rijk moet koste wat het kost verdedigd worden, dus dat geeft niet.
Nah, da's niet echt te vergelijken hoor.
Maar mocht 'het rijk Israel' serieus ten onder dreigen te gaan maken ze de omgeving gewoon zwart. Letterlijk. Niet leuk, wel reëel.
pi_40576661
Mutant01, zijn die racistische anti Israel opmerkingen nodig ?
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:38:00 #167
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_40576665
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

De enige manier om Hizbollah kapot te maken is door te zorgen dat de bevolking zo'n beweging niet meer steunt, en dat lukt je niet door een land kapot te bombarderen..
Dat lukte ook niet daarvoor toen het met 't land veel beter ging.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_40576719
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat lukte ook niet daarvoor toen het met 't land veel beter ging.
Door de simpele reden dat een criminele organisatie zoals Hezbollah het conflict zelf in stand wilt houden. Zonder conflict hebben ze geen bestaansrecht, status, macht en inkomen.
pi_40576733
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Israel heeft al vaker eerste stappen gezet. .
ach kom nou..

Verlaat gewoon ALLE nederzettingen, niet 2, niet 4, nee allemaal. Daar hoef je niet over te onderhandelen. dat moeten ze gewoon eens DOEN! Israel krijgt mijn steun als Hamas en andere organisaties op Israel blijven schieten als Israel ALLE maar dan ook ALLE nederzettingen heeft opgegeven, die muur op hun eigen grond bouwt, hun eigen grond wil zeggen dat je de lijn trekt als voor 1967.
Dan toon je goodwill, dan laat je aan de Arabische en de rest van de wereld zien dat je serieus bent.
Ik vraag me af hoeveel mensen dan nog achter partijen als Hamas gaan staan mochten die doorgaan met hun acties, ik denk een stuk minder..
pi_40576930
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Verlaat gewoon ALLE nederzettingen
Hebben ze in Gaza gedaan, gewoon achtergelaten zoals ze het aantroffen.
Nou, da's een succes geworden. Die Pallies weten echt van wanten.
Ze vreten ondertussen hun eigen poep.

(Whehehe. )
pi_40577168
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef michael2- het volgende:
Er is nu een persconferentie 'live' op zenders als CNN, BBC, Sky News etc, van Bush en Condoleezza Rice met verslaggevers. Het is alleen audio, maar persoonlijk vond ik het veel te perfect klinken. Vraag me af of het echt live was. Iemand dit ook opgemerkt?
Beetje vreemd ja..

waarom niet gewoon met beeld...
pi_40577267
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Beetje vreemd ja..

waarom niet gewoon met beeld...
Hallo, Venomsnake, poep eten in Gaza, gaat heel erg goed daar, gunnen elkaar het licht in de ogen enzo...

Topland!
pi_40577379
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef Recovering het volgende:

[..]

Hallo, Venomsnake.
Hoi, poep is niet kosjer.
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 16:59:00 #174
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40577429
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij interpeteer je die uitspraak verkeerd.

Vertel me nu nog eens... wie acht wiens leven nu minder waard.
Volgens mij ontgaat je het punt volkomen.
quote:

On a major BBC programme, Maureen Lipman, a Jew and promoter of selective good causes, is allowed to say, without serious challenge, that "human life is not cheap to the Israelis, and human life on the other side is quite cheap actually..."

Let Lipman see the children of Gaza laid out after an Israeli bombing run, their parents petrified with grief. Let her watch as a young Palestinian woman - and there have been many of them - screams in pain as she gives birth in the back seat of a car at night at an Israeli roadblock, having been wilfully refused right of passage to a hospital. Then let Lipman watch the child's father carry his newborn across freezing fields until it turns blue and dies.

Empire and Israel

De uitspraak op zich getuigt al van zoveel arrogantie en overtuiging van eigen moraal en rechtvaardigheid dat je er misselijk van wordt. En ondertussen in vier weken tijd duizend mensen de dood in jagen.

Zoals de schrijver zegt, ga eens in Gaza kijken, of op de Westbank, en vertel dan nog eens hoe humaan Israel is.
pi_40577691
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef venomsnake het volgende:
Hoi, poep is nie kosjer.
Nee, heb je gelijk in, maar voor Pallies ook niet.
Maar ik weet zeker dat ze nu zo'n fijne Israelische Courgette, Aubergine of Artisjok in hun menu willen hebben zitten, net als vroegâh. En ze willen ook gewoon vers rund- of lamsvlees, da's lekker, in je menu. Da's nu stuk, ze hebben niks en vreten nu ALEEN rijst en andere shit van de VN.

Goed idee hè? Dat vrijgeven van goede landbouwgronden. (die er voorheen niet waren, toen 'zij' de boel nog deden..)

Venomsnake: Jamaar!, jamaar! Die kutJoden hebben alles afgebroken ja!!!!!!

Lul niet, er zijn miljarden en miljarden vanuit de VS en EU richting Palestijnse Autoriteiten gegaan, ze vonden het echter nodig het te besteden aan Benzen met gordijntjes. Tja, zo kan het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')