Mijn leven zou ook minder waard zijn wanneer ik zou zijn overtuigd van het feit dat er ik weet niet hoeveel maagden op mij wachten in het paradijs.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:09 schreef NorthernStar het volgende:
Zie je? Zelfs hun leven is minder waard.
Deze agressie komt omdat 95% van de Moslims in het midden-oosten qua geloofsbelevenis nog in de middel-eeuwen leven.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:55 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik wil zo graag weten waar deze agressie vandaan komt, weet jij dat toevallig?
Die oog om oog, tand om tand mentaliteit zorgt ervoor dat de spiraal van geweld maar niet ophoud. Het is een vicieuze cirkel geworden. beide partijen hebben die nare mentalitiet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Maar ja, de Joden hebben natuurlijk weer die vreselijke mentaliteit van oog-om-oog, tand-om-tand, da's dan wel weer jammer, ik weet niet of dat de ultieme rechtvaardigheid is namelijk. De ultieme rechtvaardigheid is de andere partij zover krijgen dat ze inkeer tonen, en berouw, en het voortaan beter kunnen, willen, durven.
Natuurlijk, zodra die Hezbollah-honden dood zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk ook dat Israel de eerste stap moet zetten
oog om oog, tand om tand.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Recovering het volgende:
[..]
Natuurlijk, zodra die Hezbollah-honden dood zijn.
Zo komen we natuurlijk nooit een stap verder...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:19 schreef Recovering het volgende:
[..]
Natuurlijk, zodra die Hezbollah-honden dood zijn.
De eerste stap als in een staak-het-vuren?quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die oog om oog, tand om tand mentaliteit zorgt ervoor dat de spiraal van geweld maar niet ophoud. Het is een vicieuze cirkel geworden. beide partijen hebben die nare mentalitiet.
Ik denk ook dat Israel de eerste stap moet zetten en nog meer goodwill tonen dan dat het tot nu toe gedaan heeft. Te beginnen met ALLE nederzettingen opgeven tot we terug zijn bij de situatie voor 1967. Verder de Palestijnen een staat geven met Jeruzalem als hoofdstad. de partijen aan de andere kant moeten de staat Israel erkennen.
Zolang de occupation niet stopt blijft er conflict imo.
Hiermee wil ik overigens niet het geweld van Hamas, Hizbollah en andere organisaties goedpraten.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Deze agressie komt omdat 95% van de Moslims in het midden-oosten qua geloofsbelevenis nog in de middel-eeuwen leven.
Zo is het,quote:
maar net.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef remlof het volgende:
Zo komen we natuurlijk nooit een stap verder...
Kost een beetje...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:33 schreef Monidique het volgende:
Dat is wel een goede oplossing, ja. Eventjes Hezbollah vernietigen.
Het derde rijk moet koste wat het kost verdedigd worden, dus dat geeft niet.quote:
Nou nee,quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Net zo'n feit als dat 95 % van de Israeliers Nazi's zijn.
Nah, da's niet echt te vergelijken hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
Het derde rijk moet koste wat het kost verdedigd worden, dus dat geeft niet.
Dat lukte ook niet daarvoor toen het met 't land veel beter ging.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
oog om oog, tand om tand.![]()
De enige manier om Hizbollah kapot te maken is door te zorgen dat de bevolking zo'n beweging niet meer steunt, en dat lukt je niet door een land kapot te bombarderen..
Door de simpele reden dat een criminele organisatie zoals Hezbollah het conflict zelf in stand wilt houden. Zonder conflict hebben ze geen bestaansrecht, status, macht en inkomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:38 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat lukte ook niet daarvoor toen het met 't land veel beter ging.
ach kom nou..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Israel heeft al vaker eerste stappen gezet. .
Hebben ze in Gaza gedaan, gewoon achtergelaten zoals ze het aantroffen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:39 schreef venomsnake het volgende:
Verlaat gewoon ALLE nederzettingen
Beetje vreemd ja..quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:31 schreef michael2- het volgende:
Er is nu een persconferentie 'live' op zenders als CNN, BBC, Sky News etc, van Bush en Condoleezza Rice met verslaggevers. Het is alleen audio, maar persoonlijk vond ik het veel te perfect klinken. Vraag me af of het echt live was. Iemand dit ook opgemerkt?
Hallo, Venomsnake, poep eten in Gaza, gaat heel erg goed daar, gunnen elkaar het licht in de ogen enzo...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef venomsnake het volgende:
Beetje vreemd ja..![]()
waarom niet gewoon met beeld...![]()
Hoi, poep is niet kosjer.quote:
Volgens mij ontgaat je het punt volkomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij interpeteer je die uitspraak verkeerd.
Vertel me nu nog eens... wie acht wiens leven nu minder waard.
De uitspraak op zich getuigt al van zoveel arrogantie en overtuiging van eigen moraal en rechtvaardigheid dat je er misselijk van wordt. En ondertussen in vier weken tijd duizend mensen de dood in jagen.quote:
On a major BBC programme, Maureen Lipman, a Jew and promoter of selective good causes, is allowed to say, without serious challenge, that "human life is not cheap to the Israelis, and human life on the other side is quite cheap actually..."
Let Lipman see the children of Gaza laid out after an Israeli bombing run, their parents petrified with grief. Let her watch as a young Palestinian woman - and there have been many of them - screams in pain as she gives birth in the back seat of a car at night at an Israeli roadblock, having been wilfully refused right of passage to a hospital. Then let Lipman watch the child's father carry his newborn across freezing fields until it turns blue and dies.
Empire and Israel
Nee, heb je gelijk in, maar voor Pallies ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |