heb ik vanavond ook al eens gepost, maar die hint is niet opgepaktquote:
Na een tijdje gaat dat ook vervelen en slaap ik liever in 1x nog een uur doorquote:
Leeftijd.quote:
Kinky...quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:46 schreef Stroekie het volgende:
Dag Sire
uw nederige dienaar meldt zich
Nee die is het nu geel en groen voor de ogenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef NathaN het volgende:
Ziet BB oranje dan?
niets dat hij zelf niet zou willenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:51 schreef NathaN het volgende:
Damn, wat heb je met hem gedaan, dan?
Kreta is leuk! Moet nog steeds de foto's van mijn tripje daarheen online zetten...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moet werken vandaag.. maar vrijdag naar kreta
En...?quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:56 schreef BB_Koning het volgende:
Ik en Stroek hebben genoeg nachtelijke uurtjes samen doorgebracht....![]()
Maar een enorm vaag antwoord. Daarom vroeg ik om verduidelijking.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef BB_Koning het volgende:
Antwoord op de vraag wat hij met me gedaan heeft![]()
Gisteren al gedaan.. maar genegeerd blijkbaar..quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik vanavond ook al eens gepost, maar die hint is niet opgepakt
toch maar een topic report maken?
Ze blijven bezig, met al die pubertjes die niet kunnen tellen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:39 schreef Vlarp het volgende:
Gisteren al gedaan.. maar genegeerd blijkbaar..
Nou volgens mij ziet BB_Koning ook pas vanaf vanochtend een uur of 9.00 groen en geel voor zijn ogenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar een enorm vaag antwoord. Daarom vroeg ik om verduidelijking.
Van enkel nachtelijke uurtjes doorbrengen zie je niet groen en geel, lijkt me.
Je hebt ze net om 12 uur wijs gemaakt dat de wereld vergaat omdat de sirenes loeien?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:57 schreef Cybart het volgende:
buurkinderen die aan je deurbel hangen: ""wil je een liedje horen", terwijl je om half 5 thuis was van je werk zijn niet grappig
had ik wel moeten doen.... maar goed, als je net 10 seconden wakker bent door hen, dan ben je meestal nog niet zo vlugquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt ze net om 12 uur wijs gemaakt dat de wereld vergaat omdat de sirenes loeien?
Wel hardhandig?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Cybart het volgende:
had ik wel moeten doen.... maar goed, als je net 10 seconden wakker bent door hen, dan ben je meestal nog niet zo vlug
ik heb ook mn aardige momenten, dus heb ze mede gedeeld dat ik pas heel laat thuis was van werk, dus dat ik graag nog even verder wil slapen, de beteuterde gezichtjes waren echter onbetaalbaarquote:
Wat schattig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:12 schreef Cybart het volgende:
ik heb ook mn aardige momenten, dus heb ze mede gedeeld dat ik pas heel laat thuis was van werk, dus dat ik graag nog even verder wil slapen, de beteuterde gezichtjes waren echter onbetaalbaar(doch gratis)
Klootzakquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb ook mn aardige momenten, dus heb ze mede gedeeld dat ik pas heel laat thuis was van werk, dus dat ik graag nog even verder wil slapen, de beteuterde gezichtjes waren echter onbetaalbaar(doch gratis)
en ging dat hier ook met zo'n leuke telmachine zoals je die bij de nationale bank in Kampalequote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Weemz het volgende:
Zo, hehe. Eindelijk al het geld gewisseld!
Gister voor het eerst in ruim een jaar mjn nichtje weer gezien (die toen net was geboren) en ze was me een partij bang voor me, geweldig. Pas bij het afscheid wilde ze me (gedwongen) wel een knuffel gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |