Meestal wordt het verpakt met gassen die zwaarder zijn dan zuurstof.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vacuüm verpakt?
Anyway, ik zat erover te denken om dan maar iets in de pan te gooien, kom ik er op dit moment ook nog eens achter dat m'n bakboter op is. En ik heb ook geen olijfolie ofzo in huis. Kut. Ik moet gewoon echt de deur uit naar de friettent.
Toch maar ff een boodschappenlijstje gaan maken voor van de week...
decisions, decisions...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, eerder was het er niet van gekomen ivm werk e.d.
Maar goed, tht 8-8, dan is vandaag gewoon op tijd.
Overigens zit ik nu in dubio: naar de Burger King fietsen (bijna 10 min) en een lekkere Bing King XXL nemen, of naar de friettent fietsen (3 min) en weer ordinair friet ofzo gaan schaften.
ow wat vreselijk allemaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog... kheb net ff gekeken en heb er niks bij. Croissantjes, broodjes, alles is op. Dus dan zit ik kaal vlees te eten, zonder aardappelen of groente erbij. Da's ook niks.
Voor veul meer geld als zo'n lullig bakkie van de Appie Hein.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Evertjan het volgende:
gewoon ketchup erover heen en je proeft het niet. en btw schimmel is gewoon een vies woord voor paddestoelen en die krijg je in een 4-sterren restaurant ook voor je neus als eten
De burger king, doe je tenminste nog wat aan beweging.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, eerder was het er niet van gekomen ivm werk e.d.
Maar goed, tht 8-8, dan is vandaag gewoon op tijd.
Overigens zit ik nu in dubio: naar de Burger King fietsen (bijna 10 min) en een lekkere Bing King XXL nemen, of naar de friettent fietsen (3 min) en weer ordinair friet ofzo gaan schaften.
Nu ga je vertellen wat je besteld hebt enzo? En daarna natuurlijk de friet/patat-discussie.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben uiteindelijk maar naar de friettent geweest. Dichtst bij hè
patat, wat is dat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nu ga je vertellen wat je besteld hebt enzo? En daarna natuurlijk de friet/patat-discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |