Ze zwemmen in de Donau..?? Of..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Donau?
Mijn grote vriend AntonDingeman +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef AntonDingeman het volgende:
het is op een eiland midden in de donau
Wellicht...maar dat is geen reden om aan te nemen dat een stad ook daadwerkelijk AAN het water ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:05 schreef Palau het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook open-water zwemmen of is dat niet op het EK?
Jij had mijn antwoord zeker wel goed gerekend?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker (heel ) coulant
vooral bij rijtjes
jazeker welquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
Jefferson was niet getrouwd.
Het clipje zal al wel een paar jaar oud zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis Bush Senior in de line-up...
Stukje Read my lips.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Herstel, die zat er wel. Ging enkel een beetje snel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wel waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Palau het volgende:
Dat wordt niet beweerd Chris.
Doe ik altijd. Scheelt gezeik. (dat quoten dan). Alfabetisch zetten doe ik meestal niet, omdat het al snel een puinhoop wordt met nieuwe namen onderzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daffo, als je 119 opent, kun je het beste deze OP quoten. Taalfoutjes zijn eruitgehaald en stand is op alfabetische volgorde (met name bij mensen met 1 en 2 punt makkelijk). Ok?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wel waar.
"who then became the presidents and got a view from the white house loo on Penssylvania Avenue. George Washington was the first you see
Oh ik vatte dat op als : nu zitten de presidenten in White House en Washington was de eerste president van de VS.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wel waar.
"who then became the presidents and got a view from the white house loo on Penssylvania Avenue. George Washington was the first to see
Hillary beinvloedt toch wel een beetje, dus is deels in charge toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zeggen op het eind dat Bill én Hillary in charge zijn. Dat is natuurlijk alleen Bill.
Ja. Maar dat is een grapje van de schrijvers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zeggen op het eind dat Bill én Hillary in charge zijn. Dat is natuurlijk alleen Bill.
Nee..die zit erinquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:24 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij mis ik Lincoln.
Ja, maar volgens mij hield Truman toen lachend die krant omhoog. Dat is dus wel waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Truman houdt een krant op met "DEWEY DEFEATS TRUMAN". En dat klopt niet.
Die krant was uitgegeven omdat men dacht dat de uitslag wel vast zou staan
-edit- ze hadden dus een beetje de huid van de beer verkocht
Die hield die krant de volgende dag op ja nadat zijn personeel die aan hem had gegeven als grap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij hield Truman toen lachend die krant omhoog. Dat is dus wel waar.
Ja. Maar daarom is het bestaan van die krant nog niet onjuist.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hield die krant de volgende dag op ja nadat zijn personeel die aan hem had gegeven als grap.
-edit- truman had dus WEL gewonnen
Nee, Wilson werd in 1913 president en leidde de Amerikanen naar WO 1. Je moet het los zien van elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..er staat dat Woodrow Wilson de Amerikanen in 1913 naar de Eerste Wereldoorlog leidde...
Presentquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar is Asmo...? Als zelfverklaard Amerikanofiel moet hij het zo weten...
De Animaniacs bestonden toen ook nog niet, waar wil je heen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Het vrijheidsbeeld (die Animaniac) was er niet sinds het begin van de VS. van de VS, maar toen van Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |