Doe ik altijd. Scheelt gezeik. (dat quoten dan). Alfabetisch zetten doe ik meestal niet, omdat het al snel een puinhoop wordt met nieuwe namen onderzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daffo, als je 119 opent, kun je het beste deze OP quoten. Taalfoutjes zijn eruitgehaald en stand is op alfabetische volgorde (met name bij mensen met 1 en 2 punt makkelijk). Ok?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wel waar.
"who then became the presidents and got a view from the white house loo on Penssylvania Avenue. George Washington was the first you see
Oh ik vatte dat op als : nu zitten de presidenten in White House en Washington was de eerste president van de VS.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:17 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Wel waar.
"who then became the presidents and got a view from the white house loo on Penssylvania Avenue. George Washington was the first to see
Hillary beinvloedt toch wel een beetje, dus is deels in charge toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zeggen op het eind dat Bill én Hillary in charge zijn. Dat is natuurlijk alleen Bill.
Ja. Maar dat is een grapje van de schrijvers.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ze zeggen op het eind dat Bill én Hillary in charge zijn. Dat is natuurlijk alleen Bill.
Nee..die zit erinquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:24 schreef geenaam het volgende:
Volgens mij mis ik Lincoln.
Ja, maar volgens mij hield Truman toen lachend die krant omhoog. Dat is dus wel waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
Truman houdt een krant op met "DEWEY DEFEATS TRUMAN". En dat klopt niet.
Die krant was uitgegeven omdat men dacht dat de uitslag wel vast zou staan
-edit- ze hadden dus een beetje de huid van de beer verkocht
Die hield die krant de volgende dag op ja nadat zijn personeel die aan hem had gegeven als grap.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij hield Truman toen lachend die krant omhoog. Dat is dus wel waar.
Ja. Maar daarom is het bestaan van die krant nog niet onjuist.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hield die krant de volgende dag op ja nadat zijn personeel die aan hem had gegeven als grap.
-edit- truman had dus WEL gewonnen
Nee, Wilson werd in 1913 president en leidde de Amerikanen naar WO 1. Je moet het los zien van elkaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hey..er staat dat Woodrow Wilson de Amerikanen in 1913 naar de Eerste Wereldoorlog leidde...
Presentquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waar is Asmo...? Als zelfverklaard Amerikanofiel moet hij het zo weten...
De Animaniacs bestonden toen ook nog niet, waar wil je heen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef Palau het volgende:
Het vrijheidsbeeld (die Animaniac) was er niet sinds het begin van de VS. van de VS, maar toen van Frankrijk.
Dat is ook mijn vraag aan jou. We komen er niet uit (we wachten eerst wel ff op Asmo), maar anders een hintje misschien?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
De Animaniacs bestonden toen ook nog niet, waar wil je heen?
Nee..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:30 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee, Wilson werd in 1913 president en leidde de Amerikanen naar WO 1. Je moet het los zien van elkaar.
Er wordt iets gesuggereerd in het filmpje door de Animaniacs. Het wordt niet gezongen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:31 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat is ook mijn vraag aan jou. We komen er niet uit (we wachten eerst wel ff op Asmo), maar anders een hintje misschien?
Nee...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:32 schreef geenaam het volgende:
De Amerikanen hielden zich afzijdig in WO1?
1917 , niet 1915. Feit blijft dat Wilson de VS de oorlog inhielp.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Asmodian het volgende:
De 1e WO is pas in 1914 begonnen en VS is er pas in 1915 ingegaan, niet 1913!
Ze zingt iets in de trant van ".... four years with Buchanan, and then the civil war.... "quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:33 schreef Asmodian het volgende:
Het eerste dat ik zie is dat de Burgeroorlog niet uitgebroken is tijdens Buchanan maar tijdens Lincoln
Tuurlijk, stomquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:35 schreef Palau het volgende:
[..]
1917 , niet 1915. Feit blijft dat Wilson de VS de oorlog inhielp.
Inderdaadquote:
Zo he? Ik heb al 2 keer verklaard dat het niet in 1913 was...en nu wordt Palau's antwoord goed gerekend?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Palau +1
denk dat dit het was, waar hij het punt voor kreeg?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef Palau het volgende:
De amerikanen vochten niet in Verdun en de overige genoemde plaatsen?
Die zei er het juiste jaartal bij...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo he? Ik heb al 2 keer verklaard dat het niet in 1913 was...en nu wordt Palau's antwoord goed gerekend?
Ja dagquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zei er het juiste jaartal bij...
Dat zeggen ze niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:40 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, de Wall Street Crash was tijdens Hoover, niet Coolidge
Deze ook hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:42 schreef Palau het volgende:
Ik wilde eerst meer van deze hoofdstedeninstinkers vragen, maar die waren al voorbijgekomen.
Ik vind het heel sneu voor je, maar je hebt wel gelijk. Dat is ook een grote fout inderdaad, stom dat ik die over het hoofd heb gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo he? Ik heb al 2 keer verklaard dat het niet in 1913 was...en nu wordt Palau's antwoord goed gerekend?
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:41 schreef Palau het volgende:
Asmodian +1
En? Ik gaf het toch vóór die andere knakker?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik vind het heel sneu voor je, maar je hebt wel gelijk.
Echter gaf je dat antwoord pas ver nadat ik zei dat de fout die ik zocht niet in de songtekst stond.
Van deze heb ik het niet gezien in ieder geval, dus ik wist dat niet.quote:
Geeft nietsquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Van deze heb ik het niet gezien in ieder geval, dus ik wist dat niet.
Verder ben ik nogal inspiratieloos op het moment met het bedenken van vragen die echt bij algemene kennis zouden horen.
"Die andere knakker" of Palau zei dat bij niet alle veldslagen in het filmpje Amerika betrokken was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En? Ik gaf het toch vóór die andere knakker?![]()
Maar ná mij. En als we allebei gelijk hebben (volgens jou) dan gaat het er toch om wie er het EERST gelijk had? Of snap ik het spel nu niet?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:46 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
"Die andere knakker" of Palau zei dat bij niet alle veldslagen in het filmpje Amerika betrokken was.
Volgende keer doe ik de snelste planten, of is die ook al eens langsgeweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geeft niets
Die "snelle dieren"-vraag was ook al eens geweest. Dat blijf je nu eenmaal houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |