quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Voor de volgende vraag.. Spaanse taal het is..
Wat betekent: no tengo dinero, pero me gusta jugar al futbol?
Ericus Maximus +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb geen geld, maar ik vind het leuk voetbal te spelen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij mag nooit meer de categorie kiezen.
Volgens mij is de (slecht)valk de vijfde.quote:
en dan reken je gewoon "valk" goed?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Volgens mij is de (slecht)valk de vijfde.
Stanley_Climbfall +1
Ik ben wel vaker (heel ) coulantquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
en dan reken je gewoon "valk" goed?
maar goed jij bent de vraagsteller, jij beslist
Je hebt inderdaad ook nog torenvalken en boomvalken. En nog wel een paar geloof ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
en dan reken je gewoon "valk" goed?
maar goed jij bent de vraagsteller, jij beslist
Mja, in Nederland. De rest van de wereld kent veel meer valkensoorten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad ook nog torenvalken en boomvalken. En nog wel een paar geloof ik.
Volgens mij ligt het Balatonmeer een paar uur buiten Boedapestquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef Palau het volgende:
Vlakbij dat meer dan (wat wil je weten).. Balaton-meer toch?
Die onthoud ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kortere woorden in rijtjes verhogen de snelheid.
Je zou kunnen zeggen dat het noch in Buda, noch in Pest is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef Palau het volgende:
(wat wil je weten)..?
Maar je hebt toch ook open-water zwemmen of is dat niet op het EK?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het Balatonmeer een paar uur buiten Boedapest
Ze zwemmen in de Donau..?? Of..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Donau?
Mijn grote vriend AntonDingeman +1quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef AntonDingeman het volgende:
het is op een eiland midden in de donau
Wellicht...maar dat is geen reden om aan te nemen dat een stad ook daadwerkelijk AAN het water ligtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:05 schreef Palau het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook open-water zwemmen of is dat niet op het EK?
Jij had mijn antwoord zeker wel goed gerekend?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:58 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker (heel ) coulant
vooral bij rijtjes
jazeker welquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
Jefferson was niet getrouwd.
Het clipje zal al wel een paar jaar oud zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis Bush Senior in de line-up...
Stukje Read my lips.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Herstel, die zat er wel. Ging enkel een beetje snel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wel waar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:15 schreef Palau het volgende:
Dat wordt niet beweerd Chris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |