Tuurlijk Joe Cocker heeft alles gecoverdquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
Je had inderdaad nog Joe Cocker of The Animals kunnen aandragen als betere performers
Iedereen koffert tegenwoordig. Zelden dat ik nog iets origineels hoor...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Joe Cocker heeft alles gecoverd
Maar hij deed het 40 jaar geleden alquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Iedereen koffert tegenwoordig. Zelden dat ik nog iets origineels hoor...
Dat is ook niets nieuws. Dat deed Nina Simone ook...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij deed het 40 jaar geleden al
Grapevine is Gaye, Midnight special is Leadbellyquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
Of Leadbelly..alhoewel ik dat niet realistisch acht.
En de Stonesquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook niets nieuws. Dat deed Nina Simone ook...
Indie-bands?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef AntonDingeman het volgende:
oh jeeee
ik krijg weer een deja vu zoals dat zelfde gedoe met die indie-bands ...
of biologie, waar ik zelf schuldig aan was
Oh men! Ik gokte Leadbelly nog voor Grapevinesquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Grapevine is Gaye, Midnight special is Leadbelly
Nembrionic +1
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh men! Ik gokte Leadbelly nog voor Grapevines
![]()
WTF is eigenlijk de defenitie van Indie-band? Spelen die Indiase muziek?quote:
Maar dat komt omdat Midnight Special Blues niet van Lead Belly is.quote:
Independent. Buiten grote platenlabels om.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
WTF is eigenlijk de defenitie van Indie-band? Spelen die Indiase muziek?
Ow... dus dat kan vanalles zijn...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Independent. Buiten grote platenlabels om.
Indie
Ja jong.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dus heb ik het punt nog wel verdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |