ik kon in een keer lezen wat er stondquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:04 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een hekel aan van die msn namen zoals:
<instert naam> (l)<andere naam>(l) hvj wjnmk (k)
enz. en dan irl kijken ze elkaar amper aan![]()
irriteren jullie je ook aan dit soort dingen
sorry dat kan ik niet over typenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:08 schreef faberic het volgende:
dan is jouw lijst vrij netjes.
Ik heb een hekel aan het volgende:
·$4».;) m i i p (F)Kyr&Mariët ,, ·#Veel·# Te Liieff :$!!(L) I Miss You So,,
ik heb de naam niet gecensureerd![]()
iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:07 schreef Sabryas het volgende:
Ach, dat valt dan nog mee. Veel erger zijn de "0hw Mii gAwd Mii l0v3zz U s000 mUch! Lyk3 4 Evawh Gistahh waSz Supah gaafjuhzz ni3dan ch1ckiej?!" namen.![]()
gecopieerd uit msn lijstquote:
Mijn neefje van twaalf heeft ook zo'n nick, maar hij weet gelukkig wel het verschil tussen irriteren en ergeren.. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:04 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een hekel aan van die msn namen zoals:
<instert naam> (l)<andere naam>(l) hvj wjnmk (k)
enz. en dan irl kijken ze elkaar amper aan![]()
irriteren jullie je ook aan dit soort dingen
dat was miss een keer bij zo'n gangbang gesprekquote:
Pas begrepen na 3 keer lezen. breezertaalquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
WaT GaF Ik g4 HeT MeTeN To3pAsEn oP MsN
Men, wat hebben we geluk dat er een limiet aan zo'n nick zitquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef PumpingsoaB het volgende:
De nick van mijn nichtje:
~(F)>*~&&~(H)(K) Lis@(K)(H)(K)~&&~*<~(F)~ Eefie en Eem hvjullie(K)(A)Vakantie was zo leuk!! (Met name Láátste week!!:D:P(K)) - (K)duuc,ian,le,el,soof,mart,eef,suus,kayleigh,eem,Kar hvjullie(K)Lissj(L)Eefj=NTB!!
![]()
En dit is dus geen grapje.
Je kan dat limiet toch ook overschrijden met van die irri programmaatjes?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Men, wat hebben we geluk dat er een limiet aan zo'n nick zit![]()
trillianquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef maartena het volgende:
Trillian.
Rechtermuistoets ----> Rename.
IK bepaal wel hoe je naam in mijn contactlijst eruit ziet. IK, en niemand anders.
Weet je wat het dan is; als er iets vervelends in iemands naam staat (overleden familielid ofzo) dan weet je dat niet. En mocht je ze dan aanspreken kun je onwetend een vervelende opmerking maken...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef maartena het volgende:
Trillian.
Rechtermuistoets ----> Rename.
IK bepaal wel hoe je naam in mijn contactlijst eruit ziet. IK, en niemand anders.
Zoiets gebeurt ook all the timequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef AlttC het volgende:
[..]
Weet je wat het dan is; als er iets vervelends in iemands naam staat (overleden familielid ofzo) dan weet je dat niet. En mocht je ze dan aanspreken kun je onwetend een vervelende opmerking maken...
als iemand in zijn msn aangeeft dat zijn oma dood is dan verdienen ze een kutopmerkingquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef AlttC het volgende:
[..]
Weet je wat het dan is; als er iets vervelends in iemands naam staat (overleden familielid ofzo) dan weet je dat niet. En mocht je ze dan aanspreken kun je onwetend een vervelende opmerking maken...
Als je in Trillian over een naam gaat komt er een huge tooltip, daar staat de displayname in...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef AlttC het volgende:
[..]
Nouja, heb het eigenlijk best al een paar keer gezien ja...quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
als iemand in zijn msn aangeeft dat zijn oma dood is dan verdienen ze een kutopmerking
wat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:02 schreef Evertjan het volgende:
ja maar als je er een zalfje opdoet gaat het wel over
die moet je me eens even uitleggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:02 schreef Evertjan het volgende:
ja maar als je er een zalfje opdoet gaat het wel over
Wat een onzin.... ik ga niet express al die breezah naampjes aanhouden op de kans dat iemand komt te overlijden. Bovendien zegt het ook wel wat als je het overlijden van iemand middels een MSN naam gaat zitten communiceren..... Dan vraag je er ook om, zeker gezien je blijkbaar in de nieuwe MSN 8 ook gewoon namen kunt hernoemen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef AlttC het volgende:
bedoel je de ·# en ·$4 tekentjes?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:08 schreef faberic het volgende:
dan is jouw lijst vrij netjes.
Ik heb een hekel aan het volgende:
·$4».;) m i i p (F)Kyr&Mariët ,, ·#Veel·# Te Liieff :$!!(L) I Miss You So,,
ik heb de naam niet gecensureerd![]()
die zijn soms nog triesterquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef bonke het volgende:
waarom dan niet simpel je contacten laten zien als emailadres?
dan heb je al die stomme namen er ook niet tussenzitten
Omdat men tegenwoordig alles in zijn msn naam zet. Heeft men een ander telefoonnummer, dan zal dat niet zoals vroegâh op een postkaartje worden vermeld, maar moet gij dat maar uit men's MSN naam vissen. Als het je niet opvalt dan ben je de klos, en zit je opgescheept met een oud nummer. Zo gaat het ook met verjaardagen, sinterklaasfeestjes en trouwerijen. Er zijn zelfs gevallen bekend van een uitnodiging voor een crematie van een goeie vriend van me. Jammer dat ik toen net mijn MSN had ingesteld op email adres weergeven ipv schermnaam.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:29 schreef bonke het volgende:
waarom dan niet simpel je contacten laten zien als emailadres?
dan heb je al die stomme namen er ook niet tussenzitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |