Je draaft wel een beetje door, vind ik.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je draaft wel een beetje door, vind ik.
Ja, de "vind ik" was wel echt nodig, want ik had het gevoel dat als ik die had weggelaten dat ik dan een heel betoog over me heen zou krijgen over AK en hoe goed/gek/geniaal/etc. hij dan wel niet was.quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Vijf uur en tien minuten-schop.
Mwoah, als je 'vind ik' er niet achter had gezet, had ik er alsnog niks van gezegd, hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de "vind ik" was wel echt nodig, want ik had het gevoel dat als ik die had weggelaten dat ik dan een heel betoog over me heen zou krijgen over AK en hoe goed/gek/geniaal/etc. hij dan wel niet was.
Maar goed. ZO heeft iedereen z'n voor- en nadelen.
Heerlijk, hoe ik toch telkens niet weet wat ik bij jou kan verwachten, en ik zelf zo doorzichtig ben dat zelfs glas nog jaloers op me wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, als je 'vind ik' er niet achter had gezet, had ik er alsnog niks van gezegd, hoor.
"Je bent nog doorzichtiger dan een rol huishoudfolie"quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heerlijk, hoe ik toch telkens niet weet wat ik bij jou kan verwachten, en ik zelf zo doorzichtig ben dat zelfs glas nog jaloers op me wordt.
Heb je dat ooit gezegdquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Je bent nog doorzichtiger dan een rol huishoudfolie"
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je dat ooit gezegd? Het zou me niet verbazen, maar juist als zoiets mij niet verbaast twijfel ik weer of je het wel echt tegen me gezegd hebt ooit
.
Bupatih, wat doe je met me![]()
? Ik wordt helemaal gek
. (Nu denk je misschien: "gek worden? Dat ben je toch al. Ha. Ha. Ha." Of denk je dat dan weer niet, aangezien je (voor mij) ondoorgrondeljik bent)
.
Ik vind het zelf ook niet echt doordraven. En normaal (in dat opzicht heeft Erik wel een beetje gelijk) zou ik er dan ook wat van hebben gezegd tegen hem (Erik dus)quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo erg doordraven is het toch niet? De man is ook best boeiend.
Toch de film een keer kijken..
Leuk liedje trouwens buup. Is dat van de film?
I rest my casequote:
quote:
En aangezien ik toch wel een rolletje hebquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als het nog op de rol zit is huishoudfolie niet zo heel erg doorzichtig hoor![]()
Doe eens niet zo bijdehand, jij!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als het nog op de rol zit is huishoudfolie niet zo heel erg doorzichtig hoor![]()
Neuh, maar Bupa had al een flauw HB-grapje gemaakt, dus dat is helemaal niet ergquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:32 schreef BVO het volgende:
Slot.
Nu kan ik geen flauw 'Haaibaai(ke) voor mod!' grapje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |