Ja, ik ken het ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
ik begrijp dat ik op piepschuim [] moet stemmen??
Nee, ving net ook zoiets op.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
ik heb geen fok-emailadres.... gelukkig, want nu blijkt gewoon dat zij dat allemaal kunnen lezen!
wisten jullie dat
quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
ik heb geen fok-emailadres.... gelukkig, want nu blijkt gewoon dat zij dat allemaal kunnen lezen!
wisten jullie dat
Foto's!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Efteling.
Schildpadknuffels.
Schommelboot.
Het was gezellig!
Ik denk niet dat Dizer al thuis isquote:
Maar zien ze álle @fok.nl-mailtjes? Dus verstuurde en binnengekomen mailtjes naar/van dat adres?quote:
Blijkbaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zien ze álle @fok.nl-mailtjes? Dus verstuurde en binnengekomen mailtjes naar/van dat adres?
FA's/A'squote:
Ja, maar dat is nou één van de dingen die ze je niet vertellen als je mod wordt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Halllooo jij bent de blauwe hier![]()
zou 'n beetje veel tijd in gaan zittenquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
FA's/A's
Hoewel ze niet alles zullen lezen hoor...
't Is blijkbaar nodig bevonden. Wat wil je ook met al dat tuig in de crew.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou 'n beetje veel tijd in gaan zitten
maar wel 'n naar idee dat 't kán
Wat?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar zien ze álle @fok.nl-mailtjes? Dus verstuurde en binnengekomen mailtjes naar/van dat adres?
Dat zou dan inbreuk op de privacy zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
FA's/A's
Hoewel ze niet alles zullen lezen hoor...
in 2,5 uur toch al de tweede plaat waar ik op gestemd heb!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Maar nu komt eindelijk: "Waar is hier de noo-duitgang"!
Ik vertel het je als je de titel van dit topic in de goede titel verandert.quote:
topique is bijna vol......quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik vertel het je als je de titel van dit topic in de goede titel verandert.
Wanneer kom jij eens in S&G?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
topique is bijna vol......
en op fokradio zeggen ze niks meer
en ik ga zo maar 's naar bed![]()
edit: oh wacht, S&G komt zo!! [denk ik]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |