Dit is trouwens wel een aardige post. Precies wat je kunt verwachten van iemand die in een tijd is opgegroeid, waar 'kennis' als overbodige balast wordt gezien. Maar ze zou ons ongetwijfeld iets over Pink! of Christina Aguilera kunnen vertellen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Met-Yvana het volgende:
Gothics? Bwah, addergebroed is het !Laaghartig gepeupel , die zich overgeven aan onzin als satanisme en ander occult gezwets
.Ze moesten ze masaal arresteren, en in heropvoedingsklinieken plaatsen!
Uitroeien met wortel en tak !
Kennis overbodige ballast? Ik doe VWO hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een aardige post. Precies wat je kunt verwachten van iemand die in een tijd is opgegroeid, waar 'kennis' als overbodige balast wordt gezien. Maar ze zou ons ongetwijfeld iets over Pink! of Christina Aguilera kunnen vertellen.
Je klinkt nu best wel als een bepaald bekend persoon uit de geschiedenis.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb, je hoeft je niet te verdiepen over gothic-gebroed, dit soort mensen moet je meteen veroordelen, en ook gelijk uitroeien !
Mja, laten we andersdenkenden maar beter vermoorden, opdat onderscheid als een gevaar voor de persoonlijke vervlakking van de massa gezien kan worden. Goed punt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb, je hoeft je niet te verdiepen over gothic-gebroed, dit soort mensen moet je meteen veroordelen, en ook gelijk uitroeien !
Domheid is niet enkel voorbehouden aan mensen met een lagere opleiding, daar ben jij het levende bewijs van.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kennis overbodige ballast? Ik doe VWO hoor, maar ik verdiep me inderdaad niet in nutteloze,treurige mensjes.
Deze mensen zijn niet alleen een gevaar voor de samenleving met hun depressiviteit, maar ook voor zichzelf ! Voor je hetweet snijden ze hun armen door, of steken ze anderen aan tot armensnijderijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Je klinkt nu best wel als een bepaald bekend persoon uit de geschiedenis.
En jij bent nuttig want?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kennis overbodige ballast? Ik doe VWO hoor, maar ik verdiep me inderdaad niet in nutteloze,treurige mensjes.
Lekkere chick.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:59 schreef seto het volgende:
Ik luister:
http://youtube.com/watch?v=-azqXygCzO8
Ik heb het niet over vermoorden met uitroeien, maar over in klinieken plaatsen !quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mja, laten we andersdenkenden maar beter vermoorden, opdat onderscheid als een gevaar voor de persoonlijke vervlakking van de massa gezien kan worden. Goed punt.
Ah, dan neem ik aan dat jij je wel ergens in verdiept? Noem eens wat waardoor jij je kan meten met de slimmere, uit je posts is het tot nu toe helaas nog niet gebleken. Dat geeft niet, ik geef je nu de kans om je te bewijzenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Siouxsie en Ian Curtis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:38 schreef nozem het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Kunstegeschiedenis, daar doe ik zelfs mijn PWS over.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah, dan neem ik aan dat jij je wel ergens in verdiept? Noem eens wat waardoor jij je kan meten met de slimmere, uit je posts is het tot nu toe helaas nog niet gebleken. Dat geeft niet, ik geef je nu de kans om je te bewijzen
Zeg me alsjeblieft dat je een kloon bent.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Deze mensen zijn niet alleen een gevaar voor de samenleving met hun depressiviteit, maar ook voor zichzelf ! Voor je hetweet snijden ze hun armen door, of steken ze anderen aan tot armensnijderij
De communisten en nazi's deden dat ook. In feite was het erger dan iemand vermoorden. De Sovjets stuurde intellectuelen naar klinieken, volstrekt gezond gingen ze naar binnen om even later als Napoleon naar buiten te komen. Moet ik ook nog vertellen over Mengele?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vermoorden met uitroeien, maar over in klinieken plaatsen !
Evengoed een fascistoïde oplossing.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vermoorden met uitroeien, maar over in klinieken plaatsen !
Atheneum en nog zo kankerstupid?.. tja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mensen zoals gothic's zijn het laagste van het laagste , daarover hoef je geen oordeel te vellen, maar gelijk veroordelen!
Maar gothics zijn gewoon niet gezond! Dat is een vaststaand feit, ze HOREN daar thuis.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De communisten en nazi's deden dat ook. In feite was het erger dan iemand vermoorden. De Sovjets stuurde intellectuelen naar klinieken, volstrekt gezond gingen ze naar binnen om even later als Napoleon naar buiten te komen. Moet ik ook nog vertellen over Mengele?
Vleermuizenherrie.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Siouxsie en Ian Curtis.
The Cure, Bauhaus & Sisters Of Mercy.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja het valt onder het bredere genre: Kutherrie.
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Je zou een goede nazi zijn geweest hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar gothics zijn gewoon niet gezond! Dat is een vaststaand feit, ze HOREN daar thuis.
Kunstgeschiedenis? Dat wordt nog lachen als je je ooit gaat verdiepen in post-modernisme, nihilisme, de romantiek en de neo-romantiekquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Kunstegeschiedenis, daar doe ik zelfs mijn PWS over.
Och komop, Naar mijn inzien zijn de meeste gothic's depressief, maar dat is niet erg, daar hebben we goede therapie voor, en wat medicijnen. het probleem alleen is , dat ze uit zichzelf niet naar de psycholoog stappen, tja, dan moet je een handje helpen hè?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Je zou een goede nazi zijn geweest hoor.![]()
Psst.. ik ken ook niet-goths die zich snijden of zelfmoord plegen..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar gothics zijn gewoon niet gezond! Dat is een vaststaand feit, ze HOREN daar thuis.
1) Je weet niet eens watvoor muziek ze spelen op feesten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef mast3r het volgende:
[..]
Vergeet dan niet te vermelden dat er op een goth"feest" ook nooit iets te beleven valt.
Een keer raden wat je krijgt als je 100 gemaakt-depressieve miskende "creatievelingen" laat stakkeren op die kutmuziek.![]()
[..]
hihihi (welke ouder gaat zn kind nou bewust een minderwaardigheidscomplex bezorgen)
Heb je je wel eens afgevraagd waarom er nauwelijks goths zijn boven de 18 jaar?Het domste is misschien nog wel dat ze allemaal denken zooooo alternatief te zijn, terwijl het waarschijnlijk de grootste conformisten ever zijn. Maar weinig subculturen met een dusdanig hoog cookie-cutter gehalte gespot de afgelopen jaren.
PS: De gemiddelde goth mag ook wel wat vaker in bad.Of valt stinken ook onder de loodzware norm waar den goth zich naar te richten heeft?
PPS: Laatst met uitgaan een goth over zichzelf heen zien kotsen. Bleef daarna ook gewoon staan, want als je dat vies vindt ben je natuurlijk niet alternatief genoeg.![]()
Hehe ik vind die kleding en muziek en die emoshit ook niks, maar mensen die iedere post een gooi doen naar het goud op de tienkamp generalisatie lijken me ook niet gezond.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |