abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40851159
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Met-Yvana het volgende:
Gothics? Bwah, addergebroed is het ! Laaghartig gepeupel , die zich overgeven aan onzin als satanisme en ander occult gezwets .Ze moesten ze masaal arresteren, en in heropvoedingsklinieken plaatsen! Uitroeien met wortel en tak !
Dit is trouwens wel een aardige post. Precies wat je kunt verwachten van iemand die in een tijd is opgegroeid, waar 'kennis' als overbodige balast wordt gezien. Maar ze zou ons ongetwijfeld iets over Pink! of Christina Aguilera kunnen vertellen.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:19:11 #202
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_40851225
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel een aardige post. Precies wat je kunt verwachten van iemand die in een tijd is opgegroeid, waar 'kennis' als overbodige balast wordt gezien. Maar ze zou ons ongetwijfeld iets over Pink! of Christina Aguilera kunnen vertellen.
Kennis overbodige ballast? Ik doe VWO hoor , maar ik verdiep me inderdaad niet in nutteloze,treurige mensjes.
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_40851253
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder gepost heb, je hoeft je niet te verdiepen over gothic-gebroed, dit soort mensen moet je meteen veroordelen, en ook gelijk uitroeien !
Je klinkt nu best wel als een bepaald bekend persoon uit de geschiedenis.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_40851306
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder gepost heb, je hoeft je niet te verdiepen over gothic-gebroed, dit soort mensen moet je meteen veroordelen, en ook gelijk uitroeien !
Mja, laten we andersdenkenden maar beter vermoorden, opdat onderscheid als een gevaar voor de persoonlijke vervlakking van de massa gezien kan worden. Goed punt.
pi_40851335
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Kennis overbodige ballast? Ik doe VWO hoor , maar ik verdiep me inderdaad niet in nutteloze,treurige mensjes.
Domheid is niet enkel voorbehouden aan mensen met een lagere opleiding, daar ben jij het levende bewijs van.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:21:20 #206
142291 Met-Yvana
pi_40851352
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:19 schreef nozem het volgende:

[..]

Je klinkt nu best wel als een bepaald bekend persoon uit de geschiedenis.
Deze mensen zijn niet alleen een gevaar voor de samenleving met hun depressiviteit, maar ook voor zichzelf ! Voor je hetweet snijden ze hun armen door, of steken ze anderen aan tot armensnijderij
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:21:30 #207
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40851366
quote:

[..]

En jij bent nuttig want?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:21:34 #208
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_40851369
quote:
Lekkere chick.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:22:34 #209
142291 Met-Yvana
pi_40851423
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Mja, laten we andersdenkenden maar beter vermoorden, opdat onderscheid als een gevaar voor de persoonlijke vervlakking van de massa gezien kan worden. Goed punt.
Ik heb het niet over vermoorden met uitroeien, maar over in klinieken plaatsen !
pi_40851469
quote:

[..]

Ah, dan neem ik aan dat jij je wel ergens in verdiept? Noem eens wat waardoor jij je kan meten met de slimmere, uit je posts is het tot nu toe helaas nog niet gebleken. Dat geeft niet, ik geef je nu de kans om je te bewijzen
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:24:18 #211
117776 OFfSprngr
pi_40851505
quote:
Siouxsie en Ian Curtis.
The Cure, Bauhaus & Sisters Of Mercy.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:24:24 #212
142291 Met-Yvana
pi_40851512
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ah, dan neem ik aan dat jij je wel ergens in verdiept? Noem eens wat waardoor jij je kan meten met de slimmere, uit je posts is het tot nu toe helaas nog niet gebleken. Dat geeft niet, ik geef je nu de kans om je te bewijzen
Kunstegeschiedenis, daar doe ik zelfs mijn PWS over.
pi_40851516
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:21 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Deze mensen zijn niet alleen een gevaar voor de samenleving met hun depressiviteit, maar ook voor zichzelf ! Voor je hetweet snijden ze hun armen door, of steken ze anderen aan tot armensnijderij
Zeg me alsjeblieft dat je een kloon bent.

Je verdient wat mij betreft de trofee van de wedstrijd: "Hoe prop ik zoveel mogelijk quatsch in een paar zinnen".
pi_40851549
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ik heb het niet over vermoorden met uitroeien, maar over in klinieken plaatsen !
De communisten en nazi's deden dat ook. In feite was het erger dan iemand vermoorden. De Sovjets stuurde intellectuelen naar klinieken, volstrekt gezond gingen ze naar binnen om even later als Napoleon naar buiten te komen. Moet ik ook nog vertellen over Mengele?
pi_40851576
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:22 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Evengoed een fascistoïde oplossing.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:26:01 #216
117776 OFfSprngr
pi_40851579
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Mensen zoals gothic's zijn het laagste van het laagste , daarover hoef je geen oordeel te vellen, maar gelijk veroordelen!
Atheneum en nog zo kankerstupid?.. tja.
.
.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:26:15 #217
142291 Met-Yvana
pi_40851591
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

De communisten en nazi's deden dat ook. In feite was het erger dan iemand vermoorden. De Sovjets stuurde intellectuelen naar klinieken, volstrekt gezond gingen ze naar binnen om even later als Napoleon naar buiten te komen. Moet ik ook nog vertellen over Mengele?
Maar gothics zijn gewoon niet gezond! Dat is een vaststaand feit, ze HOREN daar thuis.
pi_40851607
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Siouxsie en Ian Curtis.
The Cure, Bauhaus & Sisters Of Mercy.
Vleermuizenherrie.
pi_40851629
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

ja het valt onder het bredere genre: Kutherrie.
!
pi_40851655
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Maar gothics zijn gewoon niet gezond! Dat is een vaststaand feit, ze HOREN daar thuis.
Ik ben nog steeds niet overtuigd. Je zou een goede nazi zijn geweest hoor.
pi_40851677
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:24 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Kunstegeschiedenis, daar doe ik zelfs mijn PWS over.
Kunstgeschiedenis? Dat wordt nog lachen als je je ooit gaat verdiepen in post-modernisme, nihilisme, de romantiek en de neo-romantiek
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:29:03 #222
142291 Met-Yvana
pi_40851725
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet overtuigd. Je zou een goede nazi zijn geweest hoor.
Och komop, Naar mijn inzien zijn de meeste gothic's depressief, maar dat is niet erg, daar hebben we goede therapie voor, en wat medicijnen. het probleem alleen is , dat ze uit zichzelf niet naar de psycholoog stappen, tja, dan moet je een handje helpen hè?
pi_40851736
quote:

[..]

Psst.. ik ken ook niet-goths die zich snijden of zelfmoord plegen.. Zou het misschien niet aan iets anders liggen, waardoor veel kids zo gestoord zijn tegenwoordig? Heb je daar wel eens over nagedacht?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 00:29:24 #224
117776 OFfSprngr
pi_40851745
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:58 schreef mast3r het volgende:

[..]

Vergeet dan niet te vermelden dat er op een goth"feest" ook nooit iets te beleven valt.

Een keer raden wat je krijgt als je 100 gemaakt-depressieve miskende "creatievelingen" laat stakkeren op die kutmuziek.
[..]

hihihi (welke ouder gaat zn kind nou bewust een minderwaardigheidscomplex bezorgen)

Heb je je wel eens afgevraagd waarom er nauwelijks goths zijn boven de 18 jaar? Het domste is misschien nog wel dat ze allemaal denken zooooo alternatief te zijn, terwijl het waarschijnlijk de grootste conformisten ever zijn. Maar weinig subculturen met een dusdanig hoog cookie-cutter gehalte gespot de afgelopen jaren.

PS: De gemiddelde goth mag ook wel wat vaker in bad.Of valt stinken ook onder de loodzware norm waar den goth zich naar te richten heeft?

PPS: Laatst met uitgaan een goth over zichzelf heen zien kotsen. Bleef daarna ook gewoon staan, want als je dat vies vindt ben je natuurlijk niet alternatief genoeg.
1) Je weet niet eens watvoor muziek ze spelen op feesten.
2) Ik ken vrijwel GEEN Goths onder de 18, de pubertjes zijn allemaal van die Slipknot lui die door echte Goths ook uitgekotst worden.
3) Goths doen juist heel veel aan hun uiterlijk, heel veel Goths die ik ken laten zich zelfs op fotoshoots fotograveren.
4) Dat kan net zo goed met elk andere persoon gebeuren maar ja, wel vies al is dat naar jouw opvattingen te merken vast een Slipknot mfaggot.
.
.
pi_40851790
quote:

[..]

Hehe ik vind die kleding en muziek en die emoshit ook niks, maar mensen die iedere post een gooi doen naar het goud op de tienkamp generalisatie lijken me ook niet gezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')