quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
laat dr nou een naar amerika zijn vertrokken die ik ken![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef Mustard_Man het volgende:
ik wel, ik ben een lekkertje.
Ik doelde meer op je kop dan op die zonnebril. Hahahahahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Mustard_Man het volgende:
als je de mouseover had gezien had je de sarcastische opmerking: "ZONNEBRIL WAUWW" gelezen.![]()
die zonnebril had ik trouwens 10 jaar geleden op straat gevonden.![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik doelde meer op je kop dan op die zonnebril. Hahahahaha
ik denk het wel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:59 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
en zelf te lelijk zeker om een fobo aan te maken?
Ik zet gewoon geen foto's van mezelf online, er staan er wel twee online maar dan moet je goed zoeken. Ik vind mezelf niet fantastisch maar lelijk ben ik zeker niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:59 schreef Mustard_Man het volgende:
en zelf te lelijk zeker om een fobo aan te maken?
Graftakkenquote:
zwerverquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:32 schreef Mustard_Man het volgende:
als je de mouseover had gezien had je de sarcastische opmerking: "ZONNEBRIL WAUWW" gelezen.![]()
die zonnebril had ik trouwens 10 jaar geleden op straat gevonden.![]()
Niet? Jij kan toch weg gaan? Hoeft van mij niet hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ja man we zijn beiden ongewenst. Maar ik heb er niet voor gekozen en die gothics wel.
Ja, TS bedoelt ectetera ecteteraquote:
zeer zeker.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:51 schreef Danny_Ramone het volgende:
Alweer een " wij haten massaal gothics " vs. " wij hebben een hekel aan discotheeksjonnies" topic ?
gothics respecterenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef aardebei het volgende:
Nee, je zal eens aardig zijn tegen gothics. Of ze iig respecteren.
Wat kick je?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:53 schreef aardebei het volgende:
Nee, je zal eens aardig zijn tegen gothics. Of ze iig respecteren.
als jij nog even door blijft posten gebeurt dat vast wel, domme gothic.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik dacht dat dit topic al lang dicht was vanwege een tsunami aan domme reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |