abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:43:44 #51
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40546489
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Slachtkalf het volgende:
ik heb eigenlijk twee (serieuze) vragen aan gothics. Ze zijn misschien niet zo wereldschokkend, wellicht een beetje kneuterig, maar laat mij even en beantwoord de vragen, svp

1) klopt het dat mensen die deze stroming aanhangen, of vergelijkbare stromingen, bijna altijd links zijn? Hoe komt dat toch?

2) waarom zie je nooit gothics hardlopen, wielrenner, voetballen of een andere sport beoefenen?
Ik ken toch wel degelijk (behoorlijk) rechtse goths.
En over het algemeen zijn mensen die zich aangesproken voelen tot de goth cultuur nou niet bepaald sporters, heb ik zo het idee
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:47:39 #52
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_40546588
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef Litso het volgende:

[..]

En over het algemeen zijn mensen die zich aangesproken voelen tot de goth cultuur nou niet bepaald sporters, heb ik zo het idee
Ow okee, ik had altijd het beeld dat die mensen vrij links zijn.
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_40546844
quote:
ik heb eigenlijk twee (serieuze) vragen aan gothics. Ze zijn misschien niet zo wereldschokkend, wellicht een beetje kneuterig, maar laat mij even en beantwoord de vragen, svp

1) klopt het dat mensen die deze stroming aanhangen, of vergelijkbare stromingen, bijna altijd links zijn? Hoe komt dat toch?

2) waarom zie je nooit gothics hardlopen, wielrenner, voetballen of een andere sport beoefenen?
antwoord 1: omdat het huilies zijn.
antwoord 2: omdat ze dan over hun jurk zouden vallen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_40546848
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef razzberry het volgende:
Btw, die opmerking eerder in topic dat alleen van die allochtoon-bashers gothics haten.
Nou wij allochtonen schijten nog harder op gothics.
ja want gothics veroorzaken zoveel overlast heh er zijn meer gothic gebouwen dan moskeeen en hele wijken zijn goth geworden
pi_40546930
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef misantropia het volgende:

[..]

ja want gothics veroorzaken zoveel overlast heh er zijn meer gothic gebouwen dan moskeeen en hele wijken zijn goth geworden
omg een wijk vol gothics

doodeng zou dat zijn
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:03:05 #56
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_40546992
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef Litso het volgende:

[..]

denk wanneer ze gaan sporten en geen jurk aanhebben en dus 'normale'kleding dragen en dus niet opvallen
pi_40547074
quote:

1: dat val heel erg mee, ik uit eigen ervaring kan zeggen dat alternatieve mensen als geen ander door bepaalde buitenlanders (pislamietjes en negertjes) worden aangevallen, zo te zien kunnen ze het niet hebben als een blanke een eigen identiteit en groep heeft, voelen ze zich zeker bedreigd
goths zien er het extreemst uit en worden dus het vaakst lastig gevallen.
veel goths zijn de laatste jaren door die overlast best wel rechts geworden, en dan heb ik het niet eens over neo-folk waar iedereen in ala jaren 30 Duitsland uniformen lopen

maar de goth scene is voornamelijk a-politiek, niet links niet rechts, ook niet religieus, niet christelijk niet satanisch.

ik ben zelf niet rechts, eerder nationalistisch maar ik heb niks tegen buitenlanders omdat het buitenlanders zijn, gewoon wat tegen pislamietjes en negertjes, Hindoes enzo geen problemen mee, sterker nog, de enigste buitenlanders die je in de goth en metalwereld vind zijn Hindoes.

2: omdat de meeste goths niet van sport houden, ik fiets zelf wel vaak op me mountainbike door de natuur heen, maar ik vertik het om van die wit/roze sportkleding aan te doen en een of andere sport te beoefenen met een stel mensen die doen alsof de wereld vergaat als je de bal laat vallen.

en ja met gym spijbelde ik altijd
pi_40547092
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

omg een wijk vol gothics

doodeng zou dat zijn
Zei toch dat je gewoon bang ben
pi_40547152
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

denk wanneer ze gaan sporten en geen jurk aanhebben en dus 'normale'kleding dragen en dus niet opvallen
in jullie ogen vallen wij op ja omdat mcdonalds mensen niks gewend zijn, maar wij willen niet opvallen, anders zouden wij wel bepaalde lichaamstaal gebruiken zoals die kut-marokkaantjes die altijd op willen vallen door heel wild te doen.
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:08:37 #60
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40547157
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef misantropia het volgende:

[..]

ik ben zelf niet rechts, eerder nationalistisch maar ik heb niks tegen buitenlanders omdat het buitenlanders zijn, gewoon wat tegen pislamietjes en negertjes,
Lekker ruimdenkend weer
pi_40547292
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:08 schreef Litso het volgende:

[..]

Lekker ruimdenkend weer
tjah moeten ze maar niet zoveel overlast veroorzaken en steeds weer goths aanvallen, heel simpel, ik ken zelf Hindoe goths die ''rechts'' zijn geworden omdat ze steeds weer enorm veel overlast hebben van die pislamietjes en negertjes
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:19:26 #62
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40547391
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef misantropia het volgende:

[..]

tjah moeten ze maar niet zoveel overlast veroorzaken en steeds weer goths aanvallen, heel simpel, ik ken zelf Hindoe goths die ''rechts'' zijn geworden omdat ze steeds weer enorm veel overlast hebben van die pislamietjes en negertjes
Turken, negers, gothics, skinheads, chinezen, breezers, sportieve types, noem maar een groep/cultuur/whatever en ik ken er toffe mensen van en mensen die andere lastig vallen. Je generalisaties zijn te belachelijk voor woorden, leer eerst eens normaal beargumenteren zonder zulke racistische taal uit te slaan voordat je je eigen cultuur gaat zitten verdedigen.
pi_40547422
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:19 schreef Litso het volgende:

[..]

Turken, negers, gothics, skinheads, chinezen, breezers, sportieve types, noem maar een groep/cultuur/whatever en ik ken er toffe mensen van en mensen die andere lastig vallen. Je generalisaties zijn te belachelijk voor woorden, leer eerst eens normaal beargumenteren zonder zulke racistische taal uit te slaan voordat je je eigen cultuur gaat zitten verdedigen.
ja boeiend, ik heb zoveel last van die apen dat ik kan praten over een epidemie, woordjes zoals ''racisme'' en ''racist'' stoppen mij heus niet.
pi_40547438
en nu weer ontopic
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:21:32 #65
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40547440
Litso waarom ga je offtopic?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:21:52 #66
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40547449
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef seto het volgende:
Inderdaad mang
Seto is zo ene baas he
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:22:48 #67
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40547473
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef seto het volgende:
Omdat we al 2 hele topics vol hebben geluld over goths, niks mis met een beetje afdwalen. En ik zeg dat ik vind dat hij neit zo moet generaliseren over andere culturen terwijl hij wel zijn eigen cultuur, namelijk gothic, verdedigt. Het is niet alsof ik opeens over paarse lama's ga zitten kleppen ofzo
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:24:19 #68
69994 seto
-|||--------|||-
pi_40547509
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:22 schreef Litso het volgende:

[..]

Omdat we al 2 hele topics vol hebben geluld over goths, niks mis met een beetje afdwalen. En ik zeg dat ik vind dat hij neit zo moet generaliseren over andere culturen terwijl hij wel zijn eigen cultuur, namelijk gothic, verdedigt. Het is niet alsof ik opeens over paarse lama's ga zitten kleppen ofzo
Je komt er deze keer met een waarschuwing vanaf.
Seto is zo ene baas he
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:24:38 #69
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40547517
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:24 schreef seto het volgende:

[..]

Je komt er deze keer met een waarschuwing vanaf.
pi_40547639
Mijn bezwaren tegen de hedendaagse goth-scene

- slipknot/korn sulletjes die beweren goth te zijn
- teveel lak, rubber, pvc, latex
- fluwelen kleding fluwelen capes
- teveel cyber rotzooi
- jongens die visnet shirts dragen
- corpsepaint bij goths
- linkse goths
- mensen die ohzo goth beweren te zijn en dan de volgende avond in breezah kleding in de disco zit

zondag 6 augustus 2006 @ 18:31:37 #71
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40547685
lak, rubber, latex
cyber
pi_40547724
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:31 schreef Litso het volgende:
lak, rubber, latex
cyber
Een beetje is leuk, heb hier ook me industrial verzameling liggen, maar het is deze dagen TE cyber geworden, en dat is jammer, het overheerst alles een beetje veel
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:34:30 #73
105263 Litso
Interlectueel.
pi_40547754
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef misantropia het volgende:

[..]

Een beetje is leuk, heb hier ook me industrial verzameling liggen, maar het is deze dagen TE cyber geworden, en dat is jammer, het overheerst alles een beetje veel
En op wat voor manier heb je daar precies last van dan?
pi_40547762
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:29 schreef misantropia het volgende:
Mijn bezwaren tegen de hedendaagse goth-scene

- slipknot/korn sulletjes die beweren goth te zijn
- teveel lak, rubber, pvc, latex
- fluwelen kleding fluwelen capes
- teveel cyber rotzooi
- jongens die visnet shirts dragen
- corpsepaint bij goths
- linkse goths
- mensen die ohzo goth beweren te zijn en dan de volgende avond in breezah kleding in de disco zit

die cybers hebben ten minste nog kleur
pi_40547782
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef Litso het volgende:

[..]

En op wat voor manier heb je daar precies last van dan?
Op goth feesten word vaak bijna alleen nog maar cyber gedraaid, dat is jammer, en eentonig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')