Ik ken toch wel degelijk (behoorlijk) rechtse goths.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Slachtkalf het volgende:
ik heb eigenlijk twee (serieuze) vragen aan gothics. Ze zijn misschien niet zo wereldschokkend, wellicht een beetje kneuterig, maar laat mij even en beantwoord de vragen, svp
1) klopt het dat mensen die deze stroming aanhangen, of vergelijkbare stromingen, bijna altijd links zijn? Hoe komt dat toch?
2) waarom zie je nooit gothics hardlopen, wielrenner, voetballen of een andere sport beoefenen?
Ow okee, ik had altijd het beeld dat die mensen vrij links zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken toch wel degelijk (behoorlijk) rechtse goths.
En over het algemeen zijn mensen die zich aangesproken voelen tot de goth cultuur nou niet bepaald sporters, heb ik zo het idee
antwoord 1: omdat het huilies zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Slachtkalf het volgende:
ik heb eigenlijk twee (serieuze) vragen aan gothics. Ze zijn misschien niet zo wereldschokkend, wellicht een beetje kneuterig, maar laat mij even en beantwoord de vragen, svp
1) klopt het dat mensen die deze stroming aanhangen, of vergelijkbare stromingen, bijna altijd links zijn? Hoe komt dat toch?
2) waarom zie je nooit gothics hardlopen, wielrenner, voetballen of een andere sport beoefenen?
ja want gothics veroorzaken zoveel overlast hehquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef razzberry het volgende:
Btw, die opmerking eerder in topic dat alleen van die allochtoon-bashers gothics haten.
Nou wij allochtonen schijten nog harder op gothics.
omg een wijk vol gothicsquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef misantropia het volgende:
[..]
ja want gothics veroorzaken zoveel overlast heher zijn meer gothic gebouwen dan moskeeen en hele wijken zijn goth geworden
![]()
denk wanneer ze gaan sporten en geen jurk aanhebben en dus 'normale'kleding dragen en dus niet opvallenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken toch wel degelijk (behoorlijk) rechtse goths.
En over het algemeen zijn mensen die zich aangesproken voelen tot de goth cultuur nou niet bepaald sporters, heb ik zo het idee
1: dat val heel erg mee, ik uit eigen ervaring kan zeggen dat alternatieve mensen als geen ander door bepaalde buitenlanders (pislamietjes en negertjes) worden aangevallen, zo te zien kunnen ze het niet hebben als een blanke een eigen identiteit en groep heeft, voelen ze zich zeker bedreigdquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:42 schreef Slachtkalf het volgende:
Zei toch dat je gewoon bang benquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:00 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
omg een wijk vol gothics![]()
doodeng zou dat zijn
in jullie ogen vallen wij op ja omdat mcdonalds mensen niks gewend zijn, maar wij willen niet opvallen, anders zouden wij wel bepaalde lichaamstaal gebruiken zoals die kut-marokkaantjes die altijd op willen vallen door heel wild te doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
denk wanneer ze gaan sporten en geen jurk aanhebben en dus 'normale'kleding dragen en dus niet opvallen
Lekker ruimdenkend weerquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:05 schreef misantropia het volgende:
[..]
ik ben zelf niet rechts, eerder nationalistischmaar ik heb niks tegen buitenlanders omdat het buitenlanders zijn, gewoon wat tegen pislamietjes en negertjes,
tjah moeten ze maar niet zoveel overlast veroorzaken en steeds weer goths aanvallen, heel simpel, ik ken zelf Hindoe goths die ''rechts'' zijn geworden omdat ze steeds weer enorm veel overlast hebben van die pislamietjes en negertjesquote:
Turken, negers, gothics, skinheads, chinezen, breezers, sportieve types, noem maar een groep/cultuur/whatever en ik ken er toffe mensen van en mensen die andere lastig vallen. Je generalisaties zijn te belachelijk voor woorden, leer eerst eens normaal beargumenteren zonder zulke racistische taal uit te slaan voordat je je eigen cultuur gaat zitten verdedigen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef misantropia het volgende:
[..]
tjah moeten ze maar niet zoveel overlast veroorzaken en steeds weer goths aanvallen, heel simpel, ik ken zelf Hindoe goths die ''rechts'' zijn geworden omdat ze steeds weer enorm veel overlast hebben van die pislamietjes en negertjes
ja boeiend, ik heb zoveel last van die apen dat ik kan praten over een epidemie, woordjes zoals ''racisme'' en ''racist'' stoppen mij heus niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Turken, negers, gothics, skinheads, chinezen, breezers, sportieve types, noem maar een groep/cultuur/whatever en ik ken er toffe mensen van en mensen die andere lastig vallen. Je generalisaties zijn te belachelijk voor woorden, leer eerst eens normaal beargumenteren zonder zulke racistische taal uit te slaan voordat je je eigen cultuur gaat zitten verdedigen.
Inderdaad mangquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef seto het volgende:
Litso waarom ga je offtopic?
Omdat we al 2 hele topics vol hebben geluld over goths, niks mis met een beetje afdwalen. En ik zeg dat ik vind dat hij neit zo moet generaliseren over andere culturen terwijl hij wel zijn eigen cultuur, namelijk gothic, verdedigt. Het is niet alsof ik opeens over paarse lama's ga zitten kleppen ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:21 schreef seto het volgende:
Litso waarom ga je offtopic?
Je komt er deze keer met een waarschuwing vanaf.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat we al 2 hele topics vol hebben geluld over goths, niks mis met een beetje afdwalen. En ik zeg dat ik vind dat hij neit zo moet generaliseren over andere culturen terwijl hij wel zijn eigen cultuur, namelijk gothic, verdedigt. Het is niet alsof ik opeens over paarse lama's ga zitten kleppen ofzo
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:24 schreef seto het volgende:
[..]
Je komt er deze keer met een waarschuwing vanaf.
Een beetje is leuk, heb hier ook me industrial verzameling liggen, maar het is deze dagen TE cyber geworden, en dat is jammer, het overheerst alles een beetje veelquote:
En op wat voor manier heb je daar precies last van dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef misantropia het volgende:
[..]
Een beetje is leuk, heb hier ook me industrial verzameling liggen, maar het is deze dagen TE cyber geworden, en dat is jammer, het overheerst alles een beetje veel
die cybers hebben ten minste nog kleurquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:29 schreef misantropia het volgende:
Mijn bezwaren tegen de hedendaagse goth-scene
- slipknot/korn sulletjes die beweren goth te zijn![]()
- teveel lak, rubber, pvc, latex
- fluwelen kledingfluwelen capes
![]()
- teveel cyber rotzooi
- jongens die visnet shirts dragen![]()
- corpsepaint bij goths![]()
- linkse goths![]()
- mensen die ohzo goth beweren te zijn en dan de volgende avond in breezah kleding in de disco zit![]()
![]()
Op goth feesten word vaak bijna alleen nog maar cyber gedraaid, dat is jammer, en eentonigquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
[..]
En op wat voor manier heb je daar precies last van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |