Moet je gelijk een drankje van taart en stokbrood maken (dacht ik), dan ben je untouchablequote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom heb je dat ding dan in godsnaam verkocht. Terwijl eind dit jaar juist de toptitels komen
Oh ik dacht dat je hem verkocht had, sorryquote:
Geen ideequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je hem verkocht had, sorry. Nu heb ik wel medelijden met je
. Wanneer krijg je hem weer terug ongeveer?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik ben op 7 december jarig dus denk dat ik dan 1 game vraag van m'n ma, en 1 van m'n pa ( gescheiden ouders FTW)
True truequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ach ik ben er wel blij mee, m'n ouders zijn al heel lang gescheiden en ze zijn zo gelukkiger. En het heeft zo ook zijn voordelen, en imo weinig nadelen
Wacht maar tot je groot wordt jongen dan krijg je studiefinanciering. Of koop het anders maar van je kleedgeldquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
True true
Als dat niet zo was kon ik al die spellen niet kopen![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wacht maar tot je groot wordt jongen dan krijg je studiefinanciering. Of koop het anders maar van je kleedgeld![]()
MBO en heb een aanvullende beurs, moet wel binnen 10 jaar me opleiding halenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef =HellFire= het volgende:
Hoeveel stufi krijg je dan en wat doe je dan?
ach als je een beetje slim 2de hands handelt kan je elke game spelen voor een euro of 15quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wacht maar tot je groot wordt jongen dan krijg je studiefinanciering. Of koop het anders maar van je kleedgeld![]()
En zo doe ik het, ik zou 26 spellen bij elkaar hebben, heb er nu 3.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach als je een beetje slim 2de hands handelt kan je elke game spelen voor een euro of 15
gewoon 1 keer een game kopen en als je er klaar mee bent verkopen gelijk
Wtf moet je uberhaupt met studiefinanciering op het MBO? Heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
MBO en heb een aanvullende beurs, moet wel binnen 10 jaar me opleiding halen
September 2007 ik ook. Of wel als ik doorga naar de uni? Weet t niet eens.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb per 2007 geen studiefinanciering meer![]()
ik koop gewoon weinig atm, genoeg leuke spellen in mijn backlog die ik nog moet gamen en alles wat er nu uit is dat ik niet heb is maar matig, zijn allemaal zoethoudertjes tot de grote titels.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En zo doe ik het, ik zou 26 spellen bij elkaar hebben, heb er nu 3.
Altijd 2e hands + wat zakgeld, zo kom ik er wel voor de games
Als je groot bent krijg je juist geen stufi meer, jochiequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Inderdaad, MBO staat (qua niveau) zo'n beetje gelijk aan HAVO en die krijgen ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wtf moet je uberhaupt met studiefinanciering op het MBO? Heb ik nooit begrepen.
Wel leuk meegenomen, daar niet van.
Omdat HAVO voor 15-16 jarige isquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als je groot bent krijg je juist geen stufi meer, jochie
[..]
Inderdaad, MBO staat (qua niveau) zo'n beetje gelijk aan HAVO en die krijgen ook niet.
En jij bent 17?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat HAVO voor 15-16 jarige is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |