Zo denken velen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:25 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind het ook frappant dat jojoortje zegt het nummer van babyface te kennen terwijl deze waarschijnlijk niet bestaat. Ach, misschien heeft iemand haar wel geflasht.
ik krijg alleen les in literatuur tijdens Nederlandsquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Opletten tijdens Nederlands wil nog wel eens helpen.
Hetzelfde is aan de gang met "Come on Eileen" van "No Doubt" *kuck*quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat probeerde ik uit te leggen. Zij kent gewoon het origineel van Tony Rich Project. Zo'n bestand krijgt dan van een of andere nitwit de naam Babyface - Nobody Knows (It But Me ook nog eens er achter).mp3 en dan gaat een en ander een eigen leven leiden. De songtekst wordt zelfs in een verzameling songteksten van Babyface opgenomen.
okquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo denken velen hoorIk heb hem ook op cd staan onder de naam 'Babyface'. En nee, ik ben niet geflasht!
Maar ik had hem dus gewoon fout... klaaaaar
Jij hebt het boek duidelijk niet gelezenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef Homdeck het volgende:
ik krijg alleen les in literatuur tijdens Nederlands![]()
Ben je een beetje bang geworden voor mij, vanwege mijn bondagevraag?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar goed ook, anders had ik niet eens antwoord durven geven in de machocultuur van dit topic.
nee iddquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jij hebt het boek duidelijk niet gelezen
Ja het gebeurt heel vaak.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hetzelfde is aan de gang met "Come on Eileen" van "No Doubt" *kuck*
De versie die over het internet waard is van Save Ferris....niet van No Doubt.
Is dat niet van Dexy's midnight runners? ofzoietsquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hetzelfde is aan de gang met "Come on Eileen" van "No Doubt" *kuck*
De versie die over het internet waard is van Save Ferris....niet van No Doubt.
Ach ik geef toch ook gewoon antwoord op de vraag over homokroegenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Maar goed ook, anders had ik niet eens antwoord durven geven in de machocultuur van dit topic.
Het origineel wel ja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:32 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Is dat niet van Dexy's midnight runners? ofzoiets
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:30 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ben je een beetje bang geworden voor mij, vanwege mijn bondagevraag?
En dat zal je altijd achtervolgenquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ach ik geef toch ook gewoon antwoord op de vraag over homokroegen
Ah, er is dus nog een andere versie.. okquote:
Eh..ja...van Save Ferrisquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:33 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ah, er is dus nog een andere versie.. ok
Ik dacht altijd dat die van No doubt wasquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eh..ja...van Save Ferris
Dat was al duidelijk toch?![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die van No doubt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |