Je (je bronnen) hebt geen gelijk. Het gaat als volgt aflopen. Iemand gaat een ander antwoord geven en dat zal het enig juiste zijn. Eet smakelijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:16 schreef Jojoortje het volgende:
Ja nouja het zal allemaal wel. Of ik gelijk heb of niet, maakt mij niet zoveel uit, maar ik ga eten! Ik hoor zo wel hoe het afloopt
Dat is 'm. Hij alleen. Het liedje heet Nobody Knows en was zijn enige grote hit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef ChrisJX het volgende:
Tony Rich Project dan?
Mega top 50 1996quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Gek...Allmusic ként het nummer niet eens
wat is een cassettebandje?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik dacht dat ik het nummer van Toni di Bart had. Ga ik net (neehee, nádat SC zei dat het goed was) op het cassettebandje (:'))) kijken, blijkt er idd Tony Rich Project te staan. Wie is Toni di Bart dan
http://www.mattscdsingles.com/acatalog/Tony_Di_Bart.htmlquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik dacht dat ik het nummer van Toni di Bart had. Ga ik net (neehee, nádat SC zei dat het goed was) op het cassettebandje (:'))) kijken, blijkt er idd Tony Rich Project te staan. Wie is Toni di Bart dan
Toni Di Bart is zo'n euro-dance Italiaan. Vrij fout.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ooooooooh, Turn your Love Around heb ik ook ergens danquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.mattscdsingles.com/acatalog/Tony_Di_Bart.html
Zal ook wel een glijerige eendagsvlieg geweest zijn. Ik ken 'm niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik dacht dat ik het nummer van Toni di Bart had. Ga ik net (neehee, nádat SC zei dat het goed was) op het cassettebandje () kijken, blijkt er idd Tony Rich Project te staan. Wie is Toni di Bart dan
Ja. Helemaal als 2 mensen het hier wel kennen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Maar serieus... www.allmusic.com , de beste site op muziekgebied kent het nummer "nobody knows it but me" niet eens. En dat is uiterst frapant te noemen
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=17:1079926~3~T00Aquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
Maar serieus... www.allmusic.com , de beste site op muziekgebied kent het nummer "nobody knows it but me" niet eens. En dat is uiterst frapant te noemen
Dat probeerde ik uit te leggen. Zij kent gewoon het origineel van Tony Rich Project. Zo'n bestand krijgt dan van een of andere nitwit de naam Babyface - Nobody Knows (It But Me ook nog eens er achter).mp3 en dan gaat een en ander een eigen leven leiden. De songtekst wordt zelfs in een verzameling songteksten van Babyface opgenomen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:25 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind het ook frappant dat jojoortje zegt het nummer van babyface te kennen terwijl deze waarschijnlijk niet bestaat. Ach, misschien heeft iemand haar wel geflasht.
Jaren '30 en het is een meisjesboekquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
sjezus joop ter heul is toch een vrouwenboek uit de jaren 60 ofzo?. Hoe ken jij dat nou weer stanley?
Opletten tijdens Nederlands wil nog wel eens helpen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:27 schreef Homdeck het volgende:
sjezus joop ter heul is toch een vrouwenboek uit de jaren 60 ofzo?. Hoe ken jij dat nou weer stanley?
De titel moet dus "Nobody knows" zijn..en niet "nobody knows it but me"quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=17:1079926~3~T00A
Dat wist ik niet. Maar goed ook, anders had ik niet eens antwoord durven geven in de machocultuur van dit topic.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jaren '30 en het is een meisjesboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |