nee dit slaat eigenlijk nergens opquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef Homdeck het volgende:
Stevie wonder en Babyface - How come, how long
google?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, zelfs google zit wel eens mis blijkbaar.
Ik zoek nog steeds titel en artiest.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Nu dus alleen nog een naam?
Gokje aan de hand van je tekst: "Four walls"?
Nee, het is niet goed.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:09 schreef AntonDingeman het volgende:
geef Jojoortje het punt anders
Misschien is het niet jouw antwoord, maar het antwoord van Jojoortje is (ook) goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, het is niet goed.
Dit is echt triest. Iemand vergist zich en denkt dat het van Babyface is. De twee artiesten worden vaak door elkaar gehaald. Babyface heeft dit nummer nooit uitgebracht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misschien is het niet jouw antwoord, maar het antwoord van Jojoortje is (ook) goed
Iemand?quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dit is echt triest. Iemand vergist zich en denkt dat het van Babyface is. De twee artiesten worden vaak door elkaar gehaald. Babyface heeft dit nummer nooit uitgebracht.
Het moet niet gekker worden!!
Het vertrouwen op die bronnen is laakbaar. Ik vind het zielig als je dit soort dingen klakkeloos voor waarheid aanneemt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:13 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nou zeg. Zo erg is het toch niet.
Ook niet. Breng me maar een discografie van zijn officiële site.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Iemand?
Ik heb hier een hele lijst met de songtext van Babyface.
Mss nooit uitgebracht, dan toch minstens op een album.
Er is ook nog een ander.. priceless!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik heb ook even gegoogled. Dr is idd nog een andere die dat zingt... (Maar ik heb opzich ook gelijk!)
Nee, maar dat lijkt er meer op dan Babyface in elk geval (qua naam dan, qua stem komt Kenny Edmonds wel in de buurt. De verwarring is ook wel begrijpelijk)quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:18 schreef ChrisJX het volgende:
Is het echt niet Toni di Bart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |