Perfecto!quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zij deed net of ze Anastasia was.
Welk nummer vraagt de burgemeester van Hengelo op donderdagavond altijd aan in de discotheek naast de snackbar op de hoek van de straat waar zijn neef woont?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
als je dit nog algemene kennis kunt noemen
Mja.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
mag ik trouwens zeggen dat de algemene ontwikkeling hier wel erg goed ontwikkeld is zeg![]()
Niets. De burgemeester van Hengelo is doof.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welk nummer vraagt de burgemeester van Hengelo op donderdagavond altijd aan in de discotheek naast de snackbar op de hoek van de straat waar zijn neef woont?
Nee, het is iets ouder.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
Rihanna - unfaithful ?
Deze viel toch wel mee?quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef komrad het volgende:
mag ik trouwens zeggen dat de algemene ontwikkeling hier wel erg goed ontwikkeld is zeg![]()
Ik kan me voorstellen dat Limewire het zo noemt, maar het klopt niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:02 schreef Jojoortje het volgende:
Nobody knows it van Babyface!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |