Norther.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die voorste
[afbeelding]
Mark Jansen mag er ook altijd zijn
[afbeelding]
Indiaan (thans dat zegt ie)
[afbeelding]
Chuck Schuldiner (wijlen)
hahahahaquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ga dan naar FrankrijkEn vergeet je string niet!
hehehe..mij = ziet mark ^^ wacht...heb ook nog wel leuke foto van um.. *zoekt* there it is..eigenhandig gemaakt in hedon zwolle toen ie ff leuk voor me op z'n knieën ging...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[afbeelding]
Die voorste
[afbeelding]
Mark Jansen mag er ook altijd zijn
[afbeelding]
Indiaan (thans dat zegt ie)
[afbeelding]
Chuck Schuldiner (wijlen)
K kan het zelf niet beter zeggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:45 schreef nightdaughter het volgende:
Mark is lief... en knap![]()
Ligt er ook aan hoe je je haar als man verzorgt. Als je het gewoon goed verzorgt en goed kamt of borstelt is het ook al een heel ander gezicht dan wanneer je het niet doet.
Helaas weten veel mensen niet hoe ze op een foto moeten staan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef Death_Angel_89 het volgende:
trouwens.. Yves Huts (epica) mag er ook wel wezen hoor...
[afbeelding] de rechter
stelletje poedelsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:51 schreef MadMarco het volgende:
[afbeelding]
owk,....dit moet je nu niet meer doen
Mmmjaa der ist ja verdammte scharfquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:45 schreef Death_Angel_89 het volgende:
[..]
hehehe..mij = ziet mark ^^ wacht...heb ook nog wel leuke foto van um.. *zoekt* there it is..eigenhandig gemaakt in hedon zwolle toen ie ff leuk voor me op z'n knieën ging...![]()
[afbeelding]
[..]
K kan het zelf niet beter zeggenMark is n enorme schat ^^ (inclusief een te hoog chocomel gehalte..maar zolang ei nog niet zo erg wordt als ad..
)
trouwens.. Yves Huts (epica) mag er ook wel wezen hoor...
[afbeelding] de rechter
Omdat het dan alto's zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Waarom horen ze dat niet te hebben?
Geen lang haar of halflang haar?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mannen horen geen lang haar te hebben. Zo nu is het klaar
Omdat een man geen vrouwlijke trekjes hoort te vertonen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:46 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Waarom horen ze dat niet te hebben?
Zolang dat je het in een staart(je) kan doen dat hoort niet bij een manquote:
En vrouwen horen nog steeds slaven te zijn van mannen omdat Eva de appel in het paradijs heeft gegeten en daarom de vrouw heeft veroordeeld!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat een man geen vrouwlijke trekjes hoort te vertonen.
Neuj Adam en Eva hebben nooit bestaan naar mijn idee maar dat terzijde. Een man hoort te voldoen aan het standaart idee dat men bij een man heeft en daar hoort lang haar zeker niet bij. Zo denk ik er over.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En vrouwen horen nog steeds slaven te zijn van mannen omdat Eva de appel in het paradijs heeft gegeten en daarom de vrouw heeft veroordeeld!
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:37 schreef OFfSprngr het volgende:
Het grappige dat de meeste mannen die hier bitchen vast wel van deze man houden:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |