jij had lang haar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik wordt zo moe van mensen die iemand met (half) lang haar altijd als een metal of rock figuur afschilderen en als een aso behandelen.![]()
(ik heb nu overigens niet lang haar, maar ik heb nog oude foto's van vorig jaar en die wil ik niet weg gooien)![]()
Ik heb nu korter haar, so what. Ik gedraag me hetzelfde als voorgaande jaren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
jij had lang haar?
trouwens jij bevestigd het vooroordeel wel hoor:
[afbeelding]
http://fotoboek.fok.nl/Naief_And_Nasty
Ik word moe van mannen die strings en ander vrouwelijk ondergoed dragenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik wordt zo moe van mensen die iemand met (half) lang haar altijd als een metal of rock figuur afschilderen en als een aso behandelen.![]()
(ik heb nu overigens niet lang haar, maar ik heb nog oude foto's van vorig jaar en die wil ik niet weg gooien)![]()
als een flikker??quote:Ik heb nu korter haar, so what. Ik gedraag me hetzelfde als voorgaande jaren.
ik heb het over die ransfoto waar jij met je lelijke witte kont in een string rondhuppeltquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ik heb nu korter haar, so what. Ik gedraag me hetzelfde als voorgaande jaren.
hallo man. check je eigen fotoboek! jij bent het toonbeeld voor de wansmaak!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Franse modepoppen (in Parijs) hebben langharige pruiken en showen erg exclusieve kleding.
In het westen is het imago van langharigen erg verpest, eerst door de hippies (john Lennon) en later door de metal en rockscene.
Lang haar hoort een uiting van verheven esthetisch besef te zijn zoals in Frankrijk.
Ga dan naar Frankrijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:32 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Franse modepoppen (in Parijs) hebben langharige pruiken en showen erg exclusieve kleding.
In het westen is het imago van langharigen erg verpest, eerst door de hippies (john Lennon) en later door de metal en rockscene.
Lang haar hoort een uiting van verheven esthetisch besef te zijn zoals in Frankrijk.
Sowieso comes and goes. Doet me denken dat iets van 7 jaar geleden een scheiding in het midden hip was met veel gel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
Dat ligt niet aan je haar, maar aan je kisten & je zwarte t-shirt.
Overigens wordt lang haar bij mannen binnen 5 jaar weer een trend.
Dat zou mooi zijn, het dragen van lang haar moet een positiever imago krijgen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef Ringo het volgende:
Overigens wordt lang haar bij mannen binnen 5 jaar weer een trend.
Bonjourquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ga dan naar FrankrijkEn vergeet je string niet!
Ja. Net als baarden en snorren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:37 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Dat zou mooi zijn, het dragen van lang haar moet een positiever imago krijgen.
Is dat echt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik bedoel, Tom Sebastian is toch ook geen aso, maar een exponent van de beautybranche.
[afbeelding]
Dat ziet er niet uit.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik bedoel, Tom Sebastian is toch ook geen aso, maar een exponent van de beautybranche.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |