"If everyone knew how to herd sheep, there would be no one left to write poetry."quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef Gnampy het volgende:
Balki from Mypos, daar keek ik vroeger altijd naar. Leuk was dat
Well of course now don't be ridicioulsquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:19 schreef Huizilopochtli het volgende:
Ik dacht dat onze premier ging dansen
Jup zijn zelfs in de aanbiedingquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:21 schreef Gnampy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=8vbnLYROCj8
Ik word er echt sentimenteel van. Zou het op DVD verkrijgbaar zijn?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef Biancavia het volgende:
Dat was altijd zo leuk!
Die zouden ze nou eens in de herhaling moeten gooien.
Ja jammer dat torrents niet mogenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:26 schreef Biancavia het volgende:
Dat was altijd zo leuk!
Die zouden ze nou eens in de herhaling moeten gooien.
Nee man, die kerels hadden beiden een vriendin.,...quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:29 schreef OneStupidDog het volgende:
Balki was homo toch?
Mooie truien hadden die vrouwen aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef manhattan het volgende:
[..]
Nee man, die kerels hadden beiden een vriendin.,...
haha idd altijd een fashionstatementquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:33 schreef ey_boks het volgende:
[..]
Mooie truien hadden die vrouwen aan
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:26 schreef FFnog het volgende:
da was zeker van voor me tijd, zal wel van voor 1980 zijn of zo dus
maar da weet aardwurm dan wel denk ik
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:35 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij was het ergens om en nabij 1994 dat het werd uitgezonden op RTL5
leuk! gezellig.quote:
Argentijn heeft meneer-de-moeilijke-eter voor gekozenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:53 schreef Acryl het volgende:
[..]
leuk! gezellig.
wat voor een restaurant? gewoon, of een buitelands specialiteiten restaurant?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Argentijn heeft meneer-de-moeilijke-eter voor gekozen![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Perfect_Strangers_%28sitcom%29quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:26 schreef FFnog het volgende:
da was zeker van voor me tijd, zal wel van voor 1980 zijn of zo dus
maar da weet aardwurm dan wel denk ik
quote:Perfect Strangers is an American sitcom which ran for eight seasons from 1986 through 1993 on ABC.
"Balki and Larry occasionally celebrate good fortune by dancing the "Dance of Joy", a silly cross between a Dosado and the Hokey Pokey."quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:55 schreef Blame het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Perfect_Strangers_%28sitcom%29
Ronduit geniale serie datquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef Gnampy het volgende:
Balki from Mypos, daar keek ik vroeger altijd naar. Leuk was dat
Woot, die was ik bijna vergeten, ook weer geniaal, vooral als je het 20x in 1 aflevering zegtquote:
Ik heb geprobeerd om het te downloaden maar helaas wil dat niet lukken. Echt kut, ik wil het graag weer zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |