Dat is inderdaad ook echt een drama. Heb je niet iemand die bij jou woont die je kan redden ofzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Stiekem wel jaAls de katten vliegen vangen dan vind ik het niet zo erg. Maar dit was zo'n mooi beest!
Ik ben zoizo niet goed in het doden van beestjes. Spinnen is ook altijd een ramp hier. Ik wil ze niet in huis maar durf ze niet met m'n handen te vangen. Dat levert ook altijd omslachtige toeren op om ze levend buiten te krijgen.
De enige die verder hier wonen zijn de kattenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef menininha het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook echt een drama. Heb je niet iemand die bij jou woont die je kan redden ofzo?
Ik heb 1x een huisgenootje wakker gemaakt om een spin te pakken. Die was serieus HEEL groot. Tegenwoordig ben ik zon heldin dat ik alles zelf oppak!
Tis idd wel mooi beestje. Libelles moet je ook niet doodmaken dat is zielig!
Spinnen en vliegen mag wel
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:20 schreef Lips het volgende:
[..]
De enige die verder hier wonen zijn de kattenen die willen juist te graag alles vangen!
Vorige week had ik een hooiwagen op mijn slaapkamer. Ik had mezelf proberen aan te praten dat ik 'm wel met mijn handen durfde te vangen..... uiteindelijk heb ik 'm op een schrijfblok laten lopen en 'm 't raam uit laten vallen.
Ik durfde echt niet
Bijten is nog erger dan steken. En zo te lezen kunnen ze je goed pijn doen als ze schik hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef Lips het volgende:
Ze steken niet maar bijten (heb ff snel gegoogled)
http://vroegevogels.vara.nl/portal?_scr=forum_dialog&fld=3&frm=8448
Ik pas leedvermaak gewoon op mezelf toequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:23 schreef menininha het volgende:
[..]
Zolang je er zelf nog maar om kan lachen!
zou ik denk ik ook wel doen..
hahha ja inderdaad! De juf weet namelijk dat het Libel isquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef Lips het volgende:
Ik ben blij dat 'mijn' libel ons allen een mooie foto en een les heeft opgeleverd!
@Menininha: heb je iets om je kinderen op school te leren na de vakantie
Oh, en nog een ps, kan iemand de topictitel wijzigen naar libel
Doe ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef Lips het volgende:
Oh, en nog een ps, kan iemand de topictitel wijzigen naar libel
Precies groot genoeg om m'n nieuwe wallpaper te worden, tx!quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:11 schreef Lips het volgende:
Nog even een laatste close-up foto:
[afbeelding]
Wat is ie mooi he!!
(sorry voor grootte van foto, had ff geen zin om te resizen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |