Ik ook niet, ik kan er alleen Australische en Duitse sites over vinden en ik kan daar niet echt uit opmaken wat het ding nou precies doetquote:Op zondag 24 februari 2008 15:09 schreef teigan het volgende:
Ik moet zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb vliegtuigje..
Nu het topic toch gekickt is, ik heb vorige week een nieuwe theepot van Bodum gekocht. Eentje waarbij het filter zo is opgebouwd dat als je thee op de juiste sterkte is, je een soort van deksel indrukt, waardoor de theebladeren afgesloten worden van de rest van de theepot.. Scheelt een hoop gevis en druppende filters..
Deze lijkt er het meeste op..
http://www.bodum.nl/pages/products/product_frame.asp?famId=11&subFamId=1102&id=10689-01
Dat ga ik eens proberen! Heb zelf tapiocaparels gekocht om er een 'tapiocawater' van te maken, maar ik heb niet de juiste suiker ervoor. Dan maar in de thee. En mijn tapiocaparels zijn wit.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:15 schreef nexus-pilot het volgende:
OMG... die melk thee met zwarte tapioca parels zijn goddelijk... jammer genoeg kun je ze alleen in azie kopen....
Het smaakt muf en stoffig, het is van mindere kwaliteit, te fijn gemalen en het zijn altijd blends van op zijn zachts gezegd niet de lekkerste theesoorten. En breek me de bek niet open over gearomatiseerde thee uit een zakje. Je kunt net zo goed meteen een fles grenadine in je kopje gooien want dat heeft niks meer met thee te maken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef Maeghan het volgende:
Wat is zakjesthee minder dan losse thee in een zakje?
Twinings is al veel beter. Celestial seasonings (OK, geen thee) is vaak best lekker, allerhande theesoorten van de natuurwinkel, rituals, revolution...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
Genoeg thee in zakjes die wél lekker is. Kijk gewoon wat verder dan de Pickwick-smaakjes.
Ik vind zelf de vruchtensmaakjes ook niks (op een enkele uitzondering na).
yupquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:53 schreef heaven7 het volgende:
WtfGratis verzenden en minder dan ¤1,-
sorry, obli was je voorquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:47 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig rent naar V&A om te zien om welke thee het gaat![]()
ah nee, dan was het niks voor je geweest inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Te laatmaar dat geeft niet want ik houd niet van jasmijn.
Chai thee kun je eigenlijk wel het beste zelf maken!! Dat is veeeel lekkerder dan uit een zakje of van Starbucks. Er zijn veel recepten voor, maar het komt in elk geval neer op gember, kardemon, kaneel, kruidnagel, peper en naar eigen smaak nog meer kruiden een tijdje te laten koken, op het laatst wat zwarte thee er bij, en dan wat (koffie-) melk en suiker toevoegen.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:38 schreef Temporale het volgende:
Heb een nieuwe verslaving, chai thee (L) Heerlijke chai latte bij de starbucks, en ook verse chai voor thuis.. echte liefde..
Dat is toch geen thee meer ,dat is soep.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:56 schreef wortels het volgende:
[..]
Chai thee kun je eigenlijk wel het beste zelf maken!! Dat is veeeel lekkerder dan uit een zakje of van Starbucks. Er zijn veel recepten voor, maar het komt in elk geval neer op gember, kardemon, kaneel, kruidnagel, peper en naar eigen smaak nog meer kruiden een tijdje te laten koken, en dan wat (koffie-) melk en suiker toevoegen.Voordeel van zelf chai maken is ook dat je keuken er heerlijk van gaat ruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |