Whehe chill, laat het maar weten iigquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb geen idee wanneer ik ga. Zij komt eind deze maand hier heen om effe mee te gaan naar mellow moods![]()
En het schijnt dat ze regelmatig wat op scheveningen gaat drinken. Nou ja dan ga ik ook maar mee
jha ik ga ook naar een feestje nuquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe chill, laat het maar weten iig
Ik ga mezelf maar eens weer naar een feestje slepenDe groeten
whehehe goed bezigquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb smsjes gestuurd waar ik niks meer van weet.
Ik heb volgens mij ook nog iemand ten huwelijk gevraagt per sms![]()
en men zegt dat ik iemand een smsje gestuurd heb met de vraag of ze de moeder van mijn kinderen wilt worden. Alleen heb ik geen idee naar wie ik dat gestuurd heb en mijn out box is leeg![]()
ik mail je vanavond wel ff, lijkt me handig als we't ook ff met lipje afstemmenquote:
puikquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik mail je vanavond wel ff, lijkt me handig als we't ook ff met lipje afstemmen
Ik ga nu eerst ff genieten van't weer
je hebt nog een kleine week de tijdquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ik mail je vanavond wel ff, lijkt me handig als we't ook ff met lipje afstemmen
Ik ga nu eerst ff genieten van't weer
ik was auto wassen en uit ruimen... heb de hele week training van 8:00 tot 18:00 dus dan kom ik er niet aan toequote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook. ben er na 4 jaar nog steeds niet aan gewend
Ja kom verdomme dan eens langsquote:
Klinkt goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja kom verdomme dan eens langs
niet dat ik er net was..![]()
Ik wil dat ding nou wel eens een keer horen
hij is iets beschaafder geworden omdat die peniskoker met sjonnie filter eraf isquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja kom verdomme dan eens langs
niet dat ik er net was..![]()
Ik wil dat ding nou wel eens een keer horen
mjah ik baal nog steeds dat ik dat vergeten was toen het blok eruit was afgelopen februariquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef Hugster het volgende:
Nu inlaathuis en kleppendeksel nog zandstralen en poedercoaten voor de ultieme blits
Tja wel jammer iiddquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik baal nog steeds dat ik dat vergeten was toen het blok eruit was afgelopen februari![]()
Naja de volgende keer maar![]()
word idd eens tijd dat ik Maarssen City eens in duik, alweer tijdje geleden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |