Oneerlijke race zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef ook_gek het volgende:
Die schumi wat geweldig zeg wat geweldig zeg.
Effe terug geven en dan toch nog net niet.
wat een gevecht wat een gevecht
spelen met de regelsquote:
inderdaad veel te veeel risico had hij moeten wetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef BaraCuda het volgende:
Stom van schumacher dat hij zijn plek zo verdedigde....
quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef Fugie het volgende:
kennen ze die races niet wat later done, dan ben ik niet zo naar de klote
Gelul.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon een filmpje gaan kijken op zaterdagavond ipv mezelf de tering in zuipen
nu ga je opeens heel raar pratenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:15 schreef Fugie het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon een filmpje gaan kijken op zaterdagavond ipv mezelf de tering in zuipen
Niet gezien, was te gaar om de tv aan te zettenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
true
maar wel toffe race, was de moeite waard iig
Whehehe, aankomend weekend ben ik op vakantie, maar daarna zal ik wel weer regelmatig in het Utrechtsche nachtleven te vinden zijn jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:21 schreef ook_gek het volgende:
Herm ben jij in het weekend in utrecht?
Ik ga een keer met een vriendin stappen in utrecht.
Ik ga haar een keer den haag laten zien ipv die kut apreski tenten.
En zij gaat dat met utrecht bij mij doen![]()
ik heb smsjes gestuurd waar ik niks meer van weet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef Fugie het volgende:
een of andere dwaas belde me uit me bed, maar ik weet niet eens meer wie het was en waarvoor
heb geen idee wanneer ik ga. Zij komt eind deze maand hier heen om effe mee te gaan naar mellow moodsquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, aankomend weekend ben ik op vakantie, maar daarna zal ik wel weer regelmatig in het Utrechtsche nachtleven te vinden zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |