als ze een film goed kan vertellen dan liever dat setje jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind dit wel een geil sletje!
[afbeelding]
Al kan ze de film niet goed vertellen wil ik haar nogquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze een film goed kan vertellen dan liever dat setje ja![]()
mietjequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:06 schreef ook_gek het volgende:
oef ben nu toch echt wel moe moet ik zeggen
ben al van af vrijdag bezich man.quote:
en verhuizenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben al van af vrijdag bezich man.
En ben nog niet klaar. Want morgen verjaardag en dinsdag stappen en volgens mij ga ik woensdag iets drinken met een vriendin
jonge toch!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben al van af vrijdag bezich man.
En ben nog niet klaar. Want morgen verjaardag en dinsdag stappen en volgens mij ga ik woensdag iets drinken met een vriendin
ja jo daar beginnen ze ook al over. Nou ik zie het allemaal wel kan ik je zeggen.quote:
2ehands meubelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja jo daar beginnen ze ook al over. Nou ik zie het allemaal wel kan ik je zeggen.
Heb al iemand zo gek gekregen die voor mij ikea bouw paketten in elkaar gaat zetten mocht ik die hebben.
1voordeel heb ik dat mijn zusje veel laat staan qua meubels. Dus dat is wel mooi.
Ik hoef niet extreem veel te kopen.
Maar ik moet ook nog veel heel veel over verhuizen. Heb nog niks ingepakt ook.
Ik zie het allemaal wel. Eind deze maand zijn mijn ouders op vakantie en dan heb ik 2 auto's om op en neer te rijden dus dat is wel lekker makkelijk.
Kan op m'n gemak kijken waar ik alles wil hebben en waar ik alles wil ophangen.
Maar om heel eerlijk te zijn zit ik daar nog niet aan te denken. Ben er totaal niet mee bezich
we kijken er zaterdag/zondag wel ff naarquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:20 schreef BoJo het volgende:
alleen nog die hoerige tyfus rammel, niemand die weet wat het is![]()
![]()
de ml is op vakantie helaasquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2ehands meubelen![]()
En wat voor auto's heb je om te verhuizen? Het is nogal een verschil of je met een ML verhuist, of met een MX5 natuurlijk
wil je die Audi op de achtergrond ook ff weghalen?quote:
Neequote:Op zondag 6 augustus 2006 21:34 schreef lipje het volgende:
[..]
wil je die Audi op de achtergrond ook ff weghalen?![]()
Je kan niet zomaar foto's van mijn auto op Internet gaan plaatsenquote:
ah fuck it, ik merk het wel op de Ringquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
we kijken er zaterdag/zondag wel ff naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |