Dat wilde ie even horen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:20 schreef Ruuub het volgende:
het is niet 'gewoon' een broek van J&J..![]()
Jack and Jones is tof![]()
Ben gewoon doorgelopen, ik ben niet zo van de vechtpartijtjes.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:24 schreef seto het volgende:
En toen?
Oh neuh.. Enige reden wrom ik J&J draag, komt omdat zover ik weet dat de enige winkel (ja er is een J&J winkel) in Groningen is die mijn maat verkooptquote:
J&J overal.. in Utrecht zijn er 3quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Oh neuh.. Enige reden wrom ik J&J draag, komt omdat zover ik weet dat de enige winkel (ja er is een J&J winkel) in Groningen is die mijn maat verkoopt
Mannen met een felroze trui zijn homo.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef Jugaros het volgende:
Wat is het Moraal van het Verhaal?
Mooraal: hoi.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:34 schreef Jugaros het volgende:
Wat is het Moraal van het Verhaal?
Insgelijks, erg teleurstellend.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:36 schreef Litso het volgende:
Toch jammer dat je het woord 'heaumeaus' gebruikt.
ben jij even grappigquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef D.Rose het volgende:
de TT is fout toch
Moet het niet zijn: Asocialen die denken dat ik een stoere heaumeau ben
oja.. opeens mij uitmaken voor kneusquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar stond dat het een grap was?
bovendien heb jij geen recht van spreken, als kneus zijnde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |