Dat was al duidelijk, 'idioot'.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:42 schreef MayhemicTruth het volgende:
[..]
Kaufhof is een warenhuis in de stad, idioot. Overigens is Kleve behalve die paar winkels nogal klote.
Ook gewoon 25 cent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met statiegeld in Duitsland? Ik ben van plan even wat Paulaner Weißen te halen, maar het is nogal jammer als ik heel veel euro's aan statiegeld moet aftikken, aangezien ik flauw idee heb wanneer ik er weer kom.
Tja, Kleve heeft meerdere invalswegen natuurlijk. En de statiegeldvraag is ook niet beantwoord hiermee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Giertje het volgende:
als je kleve net binnenkomt heb je aan de rechterkant een super zitten vrij groot en spot goedkoop vooral met drank
Of ze goed zijn weet ik niet, maar je zou natuurlijk bij de Saturn kunnen kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
oud topic! Schop!
Weet iemand of er een goede fotowinkel in Kleve zit?
wil even gaan kijken en vergelijken met de prijzen voor een DSLRen Kleve zit lekker dichtbij hier
daar kwam vriendlief net ook al mee aan ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of ze goed zijn weet ik niet, maar je zou natuurlijk bij de Saturn kunnen kijken.
Mja, dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar kwam vriendlief net ook al mee aan ja!
heb even gekeken, maar die zijn nog best duur: kan hier in Beuningen voor dezelfde kamera meer dan 100 minder aftikken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |