Af en toe wel, af en toe niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:36 schreef Curiosity het volgende:
Kan je trouwens gewoon met je NL pin pas pinnen.
of is het verstandig gewoon cash mee te nemen.
mag ik een keertje komen eten?quote:
Sterker nog...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Mister.Ed het volgende:
Voor gadgets kun je midden in het centrum naar Saturn toe (lijkt heel veel op MediaMarkt qua concept). In de stad zelf heb je ook genoeg leuke tentjes om even wat te eten.
Zeker nooit in de decembermaanden in kleve geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
Kleve is niks aan.
Maar voor een grote supermarkt kun je het beste even naar de Kaufhof gaan.
Daar zitten een paar grote winkels bijeen en vanuit daar ben je redelijk snel in de stad waar dan ook weer de Saturn en andere (lees 2 ofzo) grote warenhuizen zitten.
Ik denk dat je er wel een dagje zoet bent op zich.
Maar goed, gewoon Kleve inrijden, de McDonalds op het terrein bij de Kaufhof valt wel redelijk op, anders gewoon even netjes vragen aan een voorbijganger.
Hadden we het vanmiddag over, gaan we zeker doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit in de decembermaanden in kleve geweest?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit in de decembermaanden in kleve geweest?
Het gaat mij vooral om het grote assortiment wat real,- heeft. Ik kom misschien 1 a 2 keer per 6 maanden bij een real,- . Dan heb ik geen zin om voor een paar centen langs de Penny Markt, Rewe, Lidl, Aldi, Kaisers, Kaufland te rijden. Gewoon lekker even one-stop shoppen en weer wegwezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:47 schreef z80 het volgende:
@bassieVL
de real is meestal te duur.
ok je hebt alles onder 1 dak,
maar goedkoop is anders.
Kaufhof is een warenhuis in de stad, idioot. Overigens is Kleve behalve die paar winkels nogal klote.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
Maar voor een grote supermarkt kun je het beste even naar de Kaufhof gaan.
Dat was al duidelijk, 'idioot'.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:42 schreef MayhemicTruth het volgende:
[..]
Kaufhof is een warenhuis in de stad, idioot. Overigens is Kleve behalve die paar winkels nogal klote.
Ook gewoon 25 cent.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef Mikkie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met statiegeld in Duitsland? Ik ben van plan even wat Paulaner Weißen te halen, maar het is nogal jammer als ik heel veel euro's aan statiegeld moet aftikken, aangezien ik flauw idee heb wanneer ik er weer kom.
Tja, Kleve heeft meerdere invalswegen natuurlijk. En de statiegeldvraag is ook niet beantwoord hiermee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef Giertje het volgende:
als je kleve net binnenkomt heb je aan de rechterkant een super zitten vrij groot en spot goedkoop vooral met drank
Of ze goed zijn weet ik niet, maar je zou natuurlijk bij de Saturn kunnen kijken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:48 schreef motorbloempje het volgende:
oud topic! Schop!
Weet iemand of er een goede fotowinkel in Kleve zit?
wil even gaan kijken en vergelijken met de prijzen voor een DSLRen Kleve zit lekker dichtbij hier
daar kwam vriendlief net ook al mee aan ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Of ze goed zijn weet ik niet, maar je zou natuurlijk bij de Saturn kunnen kijken.
Mja, dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar kwam vriendlief net ook al mee aan ja!
heb even gekeken, maar die zijn nog best duur: kan hier in Beuningen voor dezelfde kamera meer dan 100 minder aftikken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |