Af en toe wel, af en toe niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:36 schreef Curiosity het volgende:
Kan je trouwens gewoon met je NL pin pas pinnen.
of is het verstandig gewoon cash mee te nemen.
mag ik een keertje komen eten?quote:
Sterker nog...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef Mister.Ed het volgende:
Voor gadgets kun je midden in het centrum naar Saturn toe (lijkt heel veel op MediaMarkt qua concept). In de stad zelf heb je ook genoeg leuke tentjes om even wat te eten.
Zeker nooit in de decembermaanden in kleve geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
Kleve is niks aan.
Maar voor een grote supermarkt kun je het beste even naar de Kaufhof gaan.
Daar zitten een paar grote winkels bijeen en vanuit daar ben je redelijk snel in de stad waar dan ook weer de Saturn en andere (lees 2 ofzo) grote warenhuizen zitten.
Ik denk dat je er wel een dagje zoet bent op zich.
Maar goed, gewoon Kleve inrijden, de McDonalds op het terrein bij de Kaufhof valt wel redelijk op, anders gewoon even netjes vragen aan een voorbijganger.
Hadden we het vanmiddag over, gaan we zeker doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit in de decembermaanden in kleve geweest?
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit in de decembermaanden in kleve geweest?
Het gaat mij vooral om het grote assortiment wat real,- heeft. Ik kom misschien 1 a 2 keer per 6 maanden bij een real,- . Dan heb ik geen zin om voor een paar centen langs de Penny Markt, Rewe, Lidl, Aldi, Kaisers, Kaufland te rijden. Gewoon lekker even one-stop shoppen en weer wegwezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:47 schreef z80 het volgende:
@bassieVL
de real is meestal te duur.
ok je hebt alles onder 1 dak,
maar goedkoop is anders.
Kaufhof is een warenhuis in de stad, idioot. Overigens is Kleve behalve die paar winkels nogal klote.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
Maar voor een grote supermarkt kun je het beste even naar de Kaufhof gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |