quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Adelante het volgende:
Kleve is niet zo heel groot en er is altijd in het centrum wel wat parkeerplek te vinden. Wij rijden tegenwoordig vaak door naar Oberhausen om daar bij CentrO te gaan shoppen. Alles onder een dak en met name electronica veeeeeel voordeliger dan in Nederland.
Klopt ja. E-center dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef z80 het volgende:
@ijsmeis.
je bent in de war.
bij Kaufland is geen mac.
niet bij de oude en ook niet bij de nieuwe.
je bedoelt het e-center.
Is dat die bij de rotondequote:Op zondag 6 augustus 2006 14:15 schreef btb het volgende:
Volgens mij is de mac aan de van kleve als je vanuit arnhem komt zetten bijna altijd open. Ik weet niet of dat 24 uur per dag is, maar s'nachts om half 4 is hij iig nog wel open :p
Er is veel beter eten te krijgen in Duitsland, daar ga je toch niet naar een Mc Donalds toe?quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:06 schreef perezoso het volgende:
E-center vertoef ik redelijk vaak, veel goedkope winkels bij elkaar en na het shoppen ff naar mc donalds waar de koffie 2 maal zo groot is, de saus gratis is en vriendelijk geholpen wordt.
Duitsland![]()
De Mac in Duitsland is veul beter dan in Nederland. Dus af en toe moet je er wel heen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:24 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Er is veel beter eten te krijgen in Duitsland, daar ga je toch niet naar een Mc Donalds toe?![]()
Ja die braadworsten zijn ook lekker, hoe dieper je het centrum inloopt (omhoog) des de groter ze worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:24 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Er is veel beter eten te krijgen in Duitsland, daar ga je toch niet naar een Mc Donalds toe?![]()
Ik ga altijd voor de worsten die ze in die kleine winkeltjes verkopen
Bijna overalquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:38 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ja die braadworsten zijn ook lekker, hoe dieper je het centrum inloopt (omhoog) des de groter ze worden.
Maar waar in Kleve kun je dan lekker eten (volledige maaltijd) voor weinig geld ?
Andere producten ehquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:43 schreef Curiosity het volgende:
Ik ga dus hoofdzakelijk voor de supermarkt.
Dus Kleve lijkt me wel voldoende.
De Aldi in Duitsland, is dat heel anders als hier in NL.
Voor Saturn hoef ik niet naar duitsland, die zit hier vlakbij waar ik woon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |