abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:43:35 #1
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_40537399
Ben dus net weer terug van vakantie en het viel me weer op!

2 weken in spanje gezeten in een pitoresk plaatsje dichtbij salou.
in het dorpje waar wij zaten waren veel duitsers, fransen en spanjaarden en wat nederlanders.

ten eerste was de lichaamsbouw van de niet nederlandse dames zo goed als perfect terwijl de nederlandse dames er echt ranzig uitzagen. vooral de spaanse en franse dames hadden mooie figuurtjes, afgetrainde lichaampjes en verfijnde gelaatsttrekken die zonder make-up al betoverend waren.
qua kleding leek het net alsof de fransen, spanjaarden en duitsers van een modeshow kwamen en daar hadden geshopped terwijl de nederlandse dames eruit zagen alsof de een kleding-depot van het leger des heils hadden bestormt.

dan de omgang. de franse en spaanse dames vooral betoveren je door hun elegantie, hun mooie glicmlach en hun verfijnde motoriek.
de nederlandse dame is als een dik varken die naar de slacht wordt gebracht.

waarom zijn nederlandse dames zo lomp?
ik ben lief :)
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:48:50 #2
78918 SeLang
Black swans matter
pi_40537563
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef A_L_N_F het volgende:
Dat is deels genetisch bepaald en deels heeft het te maken met het feit dat NL vrouwen minder zelfbewust zijn. NL-vrouwen zijn tamelijk ouderwets, traditioneel en niet-geemancipeerd hetgeen blijkt uit het gemiddeld slechte opleidingsniveau en dat ze meestal een onbenullig parttime baantje hebben. Om dat te compenseren gaan ze zich mannelijk (=lomp) gedragen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:51:28 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_40537633
Salou
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:52:24 #4
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_40537661
quote:
Omdat Nederland dichtbij Engeland ligt. Wel eens Engelse 'dames' gezien?

En wat doen Duitsers in je verhaal. Duitse vrouwen zijn over het algemeen niet bepaald knap.
Krekker is de bom!
pi_40537739
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:51 schreef Enchanter het volgende:
Salou
Costa Brava of Costa Dorada überhaupt.
Go hard or go home
pi_40537748
en in het buitenland openen ze deze topics over de NL mannen
pi_40537769
ik ken anders genoeg nederlandse vrouwen met een tip-top figuurtje hoor....
en over die spaanse dames, je hebt ze grofweg gezegd in 2 maten, a) het anorexia-typje
b) het tegenovergestelde
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:56:05 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40537781
Misschien omdat die mediterrane landen van oudsher paternalistische laden zijn, waar mannen de baas zijn en vrouwen lief en vrouwelijk en volgzaam dienen te zijn?
En dan nu het postuur: in Nederland zijn we opgevoed met het idee dat melk, veel vlees en aardappelen een gezond dieet is. Bovendien wordt hier elk meisje met 13 jaar aan de pil gezet, wat ook niet meehelpt aan het houden van een rank lijntje.
pi_40537792
Spaanse vrouwen dragen ook vaak kleren waarvan ik denk, maar maar kind wat heb je aan.
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:58:22 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_40537849
En wat Amaranta zegt is ook waar. Heb je weleens een spaanse/italiaanse/marokkaanse/etc. vrouw van boven de 40 gezien die nog slank is? Nee, dat zijn van die koelkasten. Dat ze zo kort zijn helpt dan ook niet echt mee.
Wat dat betreft weet je bij een Hollandse waaraan je toe bent.
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:01:31 #11
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_40537936
quote:
qua kleding leek het net alsof de fransen, spanjaarden en duitsers van een modeshow kwamen en daar hadden geshopped terwijl de nederlandse dames eruit zagen alsof de een kleding-depot van het leger des heils hadden bestormt.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:03:20 #12
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_40537993
ik ga niet oordelen over welke vrouwen mooier zijn,, wat ik zelf wel heb gemerkt is dat ik minder dikke wijven in spanje heb gezien dan hier....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_40538013
Je woont zeker in Limburg, Overijssel, Flevoland, Noord-Brabant, Drenthe, Groningen, Zeeland of Friesland?

Daar wonen inderdaad alleen maar lelijke chicks.
pi_40538031
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef amaranta het volgende:
Spaanse vrouwen dragen ook vaak kleren waarvan ik denk, maar maar kind wat heb je aan.
gelukkig is amaranta ook spaanse
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40538036
Omdat Nederlandse mannen zo lomp en niet mannelijk zijn, dat vult elkaar dus mooi aan
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:05:23 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40538054
Ik denk dat het er ook een hele hoop mee te maken dat je in NL niet 'boven het maaiveld' dient uit te steken. Als je hier in NL volledig opgemaakt met nette kleren in een pretpark gaat lopen bijvoorbeeld word je raar aangegekeken. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg schijnt het motto te zijn. Zo worden we opgevoed en dat blijft erin zitten.

Bovendien is het vakantie en in de vakantie mag je sowieso wat 'losser' gekleed gaan.

En ik denk dat je wel gelijk hebt dat Nederlandse vrouwen wat lomper en onbehouwener zijn dan onze Zuid-europese collega's. Ook dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat er hier weinig onderscheid gemaakt wordt tussen man en vrouw wat carriëre en dergelijke betreft. Je kunt hier niet thuis mooi gaan zitten wezen er moet brood op de plank komen. De cultuur is anders en dat merk je ook in uiterlijk en gedrag.

En trouwens.... Salou Dat zou ik niet echt als graadmeter nemen eerlijk gezegd. In dat soort plaatsen kun je goedkoop op vakantie en zul je dus over het algemeen ook alleen de mensen tegenkomen die wat lager op de sociale ladder staan. Mensen die het wat beter voor elkaar hebben durven niet eens meer 'simpel' naar Spanje omdat het niet bijzonder genoeg is. Nee, die gaan naar Zuid Afrika, Mexico of andere exotische plaatsen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:06:30 #17
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40538082
Ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met de arbeidsparticipatie. Als je een hele dag op kantoor moet werken heb je geen zin meer om je ook nog eens in het zweet te moeten werken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40538087
Wat dacht je van nederlandse mannen?
Heyyy, gewoon deur donderen................ ondanks alles!
pi_40538155
Dat is niet alleen zichtbaar in Europa, maar ook in Amerika bijvoorbeeld. Het verschil tussen de dames aan de oost- en westkust. Aan de oostkust eten de dames veel vlees en aardappelen (potatoes) en drinkt men bier. Aan de westkust (van San Diego tot Seattle), eet men meer vis, pasta en drinkt men rode wijn. Ook is men daar meer met beweging en buiten sporten bezig, zoals surfen en hardlopen en fitness. Het is een verschil van dag en nacht! Aan de westkust is de gemiddelde borsten-kont-ratio van de dames ongeveer 2 maten gunstiger dan aan de oostkust: kortom; aan de westkust dames met strakke kontjes en prachtige grote borsten zo rond als avocado's, aan de oostkust lompe theemutsen met een dikke ass, bierbuik, en slappe hangtieten.
West-Coast!!
pi_40538190
Waar ik zat (Canarische eilanden) zaten juist superveel dikke lelijke Spaanse wijven. Juist het tegenovergestelde dus
pi_40538194
waar zat je? Cambrils?

Er zijn inderdaad erg fitte spaanse exemplaren, maar die heb je ook in nederlandse uitgave. Let wel dat je bij deze spaanse exemplaren haar op de meest ongewenste plaatsen tegenkomt. Niet alleen hebben de meeste nederlandse exemplaren hier geen last van, maar ook wordt de rest beter bijgehouden

Ik denk dat er percentagegewijs evenveel mooie als lelijke zijn in beide landen. Maar ja, wat je van ver haalt....
Dick Schaffa
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:10:10 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_40538197
Dit viel mij ook op in Frankrijk

Damn het aantal speklappen wat hier rondloopt is echt schrikbarend meer dan in France
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:10:33 #23
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_40538210
Ik ben op zoek naar wat foto's van hoe spaanse dames (in het binnenland) eruitzien.
Die meiden (jaartje of 16) gaan gewoon in trainingspak naar school hoor.
pi_40538218
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat het er ook een hele hoop mee te maken dat je in NL niet 'boven het maaiveld' dient uit te steken. Als je hier in NL volledig opgemaakt met nette kleren in een pretpark gaat lopen bijvoorbeeld word je raar aangegekeken. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg schijnt het motto te zijn. Zo worden we opgevoed en dat blijft erin zitten.

Bovendien is het vakantie en in de vakantie mag je sowieso wat 'losser' gekleed gaan.

En ik denk dat je wel gelijk hebt dat Nederlandse vrouwen wat lomper en onbehouwener zijn dan onze Zuid-europese collega's. Ook dat heeft voornamelijk te maken met het feit dat er hier weinig onderscheid gemaakt wordt tussen man en vrouw wat carriëre en dergelijke betreft. Je kunt hier niet thuis mooi gaan zitten wezen er moet brood op de plank komen. De cultuur is anders en dat merk je ook in uiterlijk en gedrag.

En trouwens.... Salou Dat zou ik niet echt als graadmeter nemen eerlijk gezegd. In dat soort plaatsen kun je goedkoop op vakantie en zul je dus over het algemeen ook alleen de mensen tegenkomen die wat lager op de sociale ladder staan. Mensen die het wat beter voor elkaar hebben durven niet eens meer 'simpel' naar Spanje omdat het niet bijzonder genoeg is. Nee, die gaan naar Zuid Afrika, Mexico of andere exotische plaatsen.
gelukkig ga ik naar belgie
pi_40538247
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef amaranta het volgende:
Ik ben op zoek naar wat foto's van hoe spaanse dames (in het binnenland) eruitzien.
Die meiden (jaartje of 16) gaan gewoon in trainingspak naar school hoor.
post maar foto van jezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')