Dat bedoel ik. Ik heb ook al 2 brandtekens op mijn arm van 2 lompe stumperds die hun peuk niet bij zich konden houden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:29 schreef A_L_N_F het volgende:
whehehe,
2 vrienden van mij hebben beidden blijvende littekens op hand en arm doordat ik in dronken toestand met een peuk tegen ze aan ging staan![]()
quote:... Eerst een rustige tik, maar ja ik was in gesprek met een lekker chickie van een jaar of 16, dus ik wou nog even mijn zin afmaken ...
normaal loop ik niet als ik rook. als ik opeens naar de wc moet of bier halen dan houdt ik hem zo vast dat de filte naar buiten steekt. dat ik vrienden brandt komt omdat ze te dicht naast me staan of net naar me toe buigen om wat te zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik heb ook al 2 brandtekens op mijn arm van 2 lompe stumperds die hun peuk niet bij zich konden houden.
quote:Geboortedatum: 1983-10-02
waarschijnlijk verdien je het gewoon om ritueel verbrand te wordenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Eerst een rustige tik, maar ja ik was in gesprek met een lekker chickie van een jaar of 16, dus ik wou nog even mijn zin afmaken.
Hoezo dan ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:35 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
normaal loop ik niet als ik rook. als ik opeens naar de wc moet of bier halen dan houdt ik hem zo vast dat de filte naar buiten steekt. dat ik vrienden brandt komt omdat ze te dicht naast me staan of net naar me toe buigen om wat te zeggen.
overigens heb ik dit probleem al 3 weken niet meer![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:37 schreef KristianT het volgende:
[..]
Hoezo dan ?
Zijn je vrienden bij je weggelopen ?![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:36 schreef nicomart het volgende:
Uit je profiel
[..]
[..]
waarschijnlijk verdien je het gewoon om ritueel verbrand te worden
wel als je zelf 23 bentquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niks mis met 16 jarige chicks!![]()
![]()
Je gaat me niet vertellen dat je met een lekkere 16 jarige chick staat te praten... voor de gezelligheid.quote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:43 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
keb zo per ongeluk mijn peuk een keer op een meisje haar kont uitgedrukt
Flikker op met je pedo-gejank man. Als je als 23jarige 16 jarige chicks probeert te versieren ben je gewoon een wanhopige zielige loser. Meer niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je met een lekkere 16 jarige chick staat te praten... voor de gezelligheid.
Jij stem PNVD neem ik aan?
Ik was in gesprek. Of is bij jullie als je in gesprek bent al meteen versierenquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Flikker op met je pedo-gejank man. Als je als 23jarige 16 jarige chicks probeert te versieren ben je gewoon een wanhopige zielige loser. Meer niet.
Trouwens je wordt wel erg agressief als het om dit onderwerp gaat. In je jeugd vaak misbruikt ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Flikker op met je pedo-gejank man. Als je als 23jarige 16 jarige chicks probeert te versieren ben je gewoon een wanhopige zielige loser. Meer niet.
Sandstorm... ik steun je jongen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Trouwens je wordt wel erg agressief als het om dit onderwerp gaat. In je jeugd vaak misbruikt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |