Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik vind Nelly beter zingen dan Janet, die clip vond ik opzich wel leuk met uitzondering van dat lelijke schip en dat geknipper van dat beeld dat maakte het wel erg goedkoop. Leuk geprobeerd, maar het nr zegt me verder niets, hopelijk betere nummers op het rest v/h album.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control. ︻╦╤─-- ︻┳═一 ︻┳═一
ik vond het liedje eerst ook niets, maar na het een paar keer gehoord te hebben.. het blijft wel hangen.. die tune is wel besmettelijk... zou best wel eens een hit kunnen worden
de clip is idd zonder twijfel de beste video sinds jaren
ik vind het clipje niet veel aan, te veel verschillende outfits.. probeert janet haar afro american roots te vinden, ze lijkt wel een african tribal queen. ik vind janet zo zachtjes zingen, waar is de power gebleven?
Fake it baby - They won't even know! You can make it ? Cos everybody knows that that's the way to go
Ik vind het een erg mooie vrouw, maar zonde dat ze er zo opgedirkt uitziet in die clip. En Nelly vind ik sowieso een knuppel, met z'n stoere looks en blik en dan zo'n zwijmelige zang erbij.
Het nummer vind ik sowieso niet veel bijzonders, ik vind het leuker als Janet zelf gewoon zingt en verder geen geneuzel erdoorheen van Nelly.
Mooie opening van de clip, daarna vind ik er niet veel aan. Jammer dat dit nummer weer zo middelmatig is. Ik blijf hopen dat ze nog een keer een album als The Velvet Rope uit kan brengen, maar vrees dat ze zich met de hedendaagse popsterretjes wil blijven meten en dat levert geen kwaliteit op.
Afgezakt in populariteit, ik vond Damita Jo geen slecht album maar het was een redelijke flop wat verkoopcijfers betreft een album vol albumtracks en niet echt een hit, zoals Together Again bij Velvet Rope en That's The Way Love Goes bij Janet