Wie niet, zou je haast zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:28 schreef standaard het volgende:
ik heb haar geneukt
Dat is zoiets om je voor te schamen...dat je daar nooit voor zou uitkomen als het echt waar was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:28 schreef standaard het volgende:
ik heb haar geneukt
en, was het watquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:28 schreef standaard het volgende:
ik heb haar geneukt
Met van die hele kleine paardjes vind ik dan wel weer gaanquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Sex met paarden is trouwens sowieso not done
Daarvan is hier geen sprake. Dus even een deur verderquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Met van die hele kleine paardjes vind ik dan wel weer gaan
Okay...kan iemand deze mocrokloon verwijderen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:48 schreef standaard het volgende:
zij is echt wel leker die kutje is zo lekker strak
volgens mij voelde ik dat kind nog toen ik mijn HELE hand in der kut stak
om haar lekker orgasme te bezorgen en ze spuit zo lekker veel kut vocht ik heb alles opgelikt
toen in haar kontje en die was nog beter ze poepte en tegelijk duwde ik mij lul in haar kont echt zo lekker echt aan te raden om eens te proberen
Klacht: wat een kuttopicquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:54 schreef mart89 het volgende:
Klacht: Waarom heb ik geen betere lemming gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |