te laat pikkezak!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:16 schreef PsyCha het volgende:
fipo en ster!
maak jij er dan wat van.....quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:16 schreef PeZu het volgende:
kut NB
ik wou net heel hard om deze post gaan lachen, kom je met deze TTquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:07 schreef manhattan het volgende:
[..]
Kom , niet gaan terugkrabbelen. Jij moet aanpappen met een Daan of een Karel i.p.v met zo''n mooi meisje als psycho.
Er wordt in ieder geval niets teveel gezegd.quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:17 schreef PeZu het volgende:
wat een nerdekind op zeg
been there, done thatquote:
intensquote:
quote:
je deed het goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zelfs ik deed het beter
veel kijkgenot....rukzequote:Op zondag 6 augustus 2006 05:20 schreef SamStar het volgende:
zo en ik ga ondertussen een film kijken!
veel beter want het plaathje stond er in en zoquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zelfs ik deed het beter
nog steeds bezig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:21 schreef Niwa het volgende:
"Ben je man of vrouw?"
"ja"
Sorry, ik verveel me.
zit je nog op tmfquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:21 schreef Niwa het volgende:
"Ben je man of vrouw?"
"ja"
Sorry, ik verveel me.
nou dat meiske in Pirates of the Carabian is wel rukbaar, maar niet in deze film (welke film wel eigenlijkquote:
veel beter zelfs! Kom op manhattan, haal die quote tags weg en zorg dat #71 in de TT komt!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:20 schreef SeaOfLove het volgende:
zelfs ik deed het beter
quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:18 schreef PsyCha het volgende:
en nu de quotetags nog verwijderen
die zijn er al uit toch, alleen mist 71 nog...quote:
als je cursus een succes is wil ik wel meedelen met de cashquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:23 schreef PeZu het volgende:
Welkom op de cursus, hoe verkloot ik NB
Simpel, laat manhattan hem maken!!
das 100 euro inschrijfgeld, 300 euro lesgeld en 400 euro examengeld
per contant voldoen voor einde pagina 1
werk je met pagina's ? ik laat heel topic gewoon ladenquote:Op zondag 6 augustus 2006 05:23 schreef PeZu het volgende:
Welkom op de cursus, hoe verkloot ik NB
Simpel, laat manhattan hem maken!!
das 100 euro inschrijfgeld, 300 euro lesgeld en 400 euro examengeld
per contant voldoen voor einde pagina 1
neequote:Op zondag 6 augustus 2006 05:24 schreef SamStar het volgende:
[..]
die zijn er al uit toch, alleen mist 71 nog...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:23 schreef remlof het volgende:
[..]
veel beter zelfs! Kom op manhattan, haal die quote tags weg en zorg dat #71 in de TT komt!
vraag me eens of het me boeit....quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:24 schreef SamStar het volgende:
[..]
werk je met pagina's ? ik laat heel topic gewoon laden
bij mij staat de OP mooi in de quote's hoorquote:
boeit het je? zo ja wat boeit je eraan? ik ben best benieuwd over je visie van dit onderwerp...quote:
bij mij ook en dat hoort dus niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:26 schreef SamStar het volgende:
[..]
bij mij staat de OP mooi in de quote's hoor
well ain't that cute BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:26 schreef SamStar het volgende:
[..]
bij mij staat de OP mooi in de quote's hoor
neequote:Op zondag 6 augustus 2006 05:26 schreef SamStar het volgende:
[..]
boeit het je? zo ja wat boeit je eraan? ik ben best benieuwd over je visie van dit onderwerp...
quote:Op zondag 6 augustus 2006 05:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
well ain't that cute BUT IT'S WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |