abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40799240
Ik zit zelf bij Pearle en dat bevalt me prima. De service is goed en de kwaliteit ook. Om het half jaar wordt alles weer gecontroleerd, prima zo. Een paar vrienden van mij die zitten bij Hans Anders, en nou dat merk je wel. Geregeld zie je met hun ogen knipperen omdat ze last hebben van hun lenzen, naar de wc gaan omdat hun lens niet goed zit en ze zeuren vaak over droge lenzen. Ze worden niet om het half jaar automatisch gecontroleerd, alleen als ze er specifiek om vragen. En dat terwijl ik nooit ergens last van heb, alleen als ik ze echt te lang inheb, dan worden ze gewoon te droog.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:32:42 #52
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_40800321
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:02 schreef Geeranne het volgende:
Ik zit zelf bij Pearle en dat bevalt me prima. De service is goed en de kwaliteit ook. Om het half jaar wordt alles weer gecontroleerd, prima zo. Een paar vrienden van mij die zitten bij Hans Anders, en nou dat merk je wel. Geregeld zie je met hun ogen knipperen omdat ze last hebben van hun lenzen, naar de wc gaan omdat hun lens niet goed zit en ze zeuren vaak over droge lenzen. Ze worden niet om het half jaar automatisch gecontroleerd, alleen als ze er specifiek om vragen. En dat terwijl ik nooit ergens last van heb, alleen als ik ze echt te lang inheb, dan worden ze gewoon te droog.
Zoals mijn post hiervóór aangaf: dit ligt er dus aan wat voor opticien je hebt, iemand werd slecht gecontroleerd door een opticien van Pearl, las ik hier, en mijn opticien van Hans Anders controleert mijn ogen grondig en regelmatig...

Wat betreft het stukje dat ik vetgedrukt heb: dit vind ik je eigen verantwoordelijkheid.. je hóeft niet te wachten op een uitnodiging, je kunt ook zelf een afspraak maken.... vind ik zelf zelfs prettiger....
pi_40801680
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:32 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Wat betreft het stukje dat ik vetgedrukt heb: dit vind ik je eigen verantwoordelijkheid.. je hóeft niet te wachten op een uitnodiging, je kunt ook zelf een afspraak maken.... vind ik zelf zelfs prettiger....
Nou, nee dat vind ik niet. Er kunnen verschillende kwaaltjes/ziektes ontstaan door het dragen van lenzen. Dit kan je in het begin niet eens doorhebben. Ik vind het dan niet verantwoord van de opticien als hij je er niet op attendeert dat het weer eens tijd is voor een controle.
Wat heb je aan al die 10en als je geeneens een chick kunt scoren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')