quote:
Voor paupersquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:05 schreef Teije het volgende:
tmf.nl
Gaan wij ook zo? Ik wil wel naar me bed toequote:
dus je zegt dat r&b en rap slecht is? hehehehe dat kloptquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Voor paupers
Kut site en muziek..
Vroegah was het beter
WAT EEN SPANGE TANGAquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
gewoon toevoegen en dan cammen
of http://fotoboek.fok.nl/user/CuteSanDiegoGrl
Wat zei je dan?quote:
Ja !quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:07 schreef Teije het volgende:
[..]
dus je zegt dat r&b en rap slecht is? hehehehe dat klopt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, iemand kon er niet tegen dat ik geyle neuqsex zocht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat zei je dan?![]()
2pac is echt dood?
vreemd hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:11 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, iemand kon er niet tegen dat ik geyle neuqsex zocht.
je had ook eerst breezers en sigaretten moeten aanbiedenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:11 schreef Niwa het volgende:
[..]
Nee, iemand kon er niet tegen dat ik geyle neuqsex zocht.
Maaruh fiets je nog mee of denk je van wtfbbq ik lollercopter hem alleen naar huisquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij ruzie?...dat kan niet!! Je bent vast en zeker vergeten te vetellen van de Cup-A-Soup?!?
those bitches ain't fine but i'm lieeeeeeeek chilling with my homeyzzz in my hummer with 54 inch rimms hOLLA SONquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja !
Hip hop uit jaren 90 met Run DMC, Public Enemy etc was vet!
Nu die kut neger met de nickname van zijn waarde
beltegoed een hamburger ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had ook eerst breezers en sigaretten moeten aanbieden
met een programmaquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Niwa het volgende:
Hoe neem ik een webcam op?
vraag een breezer daarzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Niwa het volgende:
Mag ik dan wel achterop je lollerfietsquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maaruh fiets je nog mee of denk je van wtfbbq ik lollercopter hem alleen naar huis![]()
Gewoon met je eigen webcam of je mobiele koelkastquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Niwa het volgende:
omg lollerfietsquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag ik dan wel achterop je lollerfiets![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag ik dan wel achterop je lollerfiets![]()
dan vraag ik het wel aan jou................................................................................................... HAHAEAAEAEAEEHAHEAEHAAHEHAAHAHEAHEAHEAHEHEAquote:
snagit, camtasiaquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Niwa het volgende:
Ik ga voor NWAquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ja !
Hip hop uit jaren 90 met Run DMC, Public Enemy etc was vet!
Nu die kut neger met de nickname van zijn waarde
ga hamsterenquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef Bierbroeder het volgende:
je ziet wel weer wie de OP heeft gemaakt
![]()
Welke chatroom zit je ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef Niwa het volgende:
Ik probeer zo stoer mogelijk te doen, maar niemand reageert.
ja dat zie je gelijk, onder het kopje: topicstarterquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef Bierbroeder het volgende:
je ziet wel weer wie de OP heeft gemaakt
![]()
ja ik ben ookal 31 jaar inmiddels.... voor jaren '90 ga ik trouwens absoluut voor Cypress Hillquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Niggaz With Attitude is uit de jaren 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |