ik heb er paar voor je in deventer?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:31 schreef PsyCha het volgende:
en nu kan ik ook geen pijnstillers vinden
nu komt hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:39 schreef melke het volgende:
Neem een banaan. Helpt soms ook wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nu komt hetduuusss...ik lust geen aspirine, wat wil je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hoeveelheid massa in het heelal is zo klein ten opzichte van de hoeveelheid ruimte, dat je kan stellen dat het heelal leeg is...
ow, wat dat betreft kan ik je ook wel helpenquote:
geloof er nks vanquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Klaarkomen helpt ook zeggen ze. Dat maakt een pijnstillende stof aan.
Moet je vooral achter de computer gaan zittenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:25 schreef PsyCha het volgende:
...misschien moet ik dan maar effe mijn muziek afzetten![]()
ik ga effe een pijnstiller zoeken.
hoofdpijn
ik heb al een halve paracaf opquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:52 schreef seto het volgende:
Finimal helpt altijd erg goed bij mij tegen hoofdpijn trouwens
Maarja, dat kan je nu natuurlijk niet even snel gaan kopen.
endorfinequote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef melke het volgende:
Jij hebt de Quest gelezen deze maandquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:50 schreef melke het volgende:
hoe dan ook, ben niet in een seksmood.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij hebt de Quest gelezen deze maand
Het is wel waar trouwens. Maar voordat je zover bent ga je halfdood aan de koppijn die intens toeneemt op het moment dat je bloeddruk en je hartslag omhoog gaan
Je hoeft ook niet te seksen. Je hebt 2 handen toch?quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hoe dan ook, ben niet in een seksmood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |