*inkoptquote:
Idd!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef Kreupelhout het volgende:
Inderdaad, dat is echt te triest voor woorden. Beh er zelf ook altijd zo'n hekel aan. Nergens voor nodig toch?
Als je dat nou doet als het topic al een paar pagina's lang is en offtopic is geraakt...
En dan ook gelijk in de fipo. Alsof we de OP niet lezen voor je verder scrolt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:23 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Dat was te verwachten
Nee maar serieus... neem nou dit topic, de 2e reactie: Veel merkwaardige dingen na overlijden hond
Slaat toch nergens op? moet je alleen maar meer scrollen
Maar wat nou als je wil quoten op iets wat in de op staat?quote:
Dan delete je de rest en reageer je alleen op dat stukje waar je op wil reageren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:44 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Maar wat nou als je wil quoten op iets wat in de op staat?
In belgie doen we dat allemaal.
Maar de op quoten is nou toevalig een van specaliteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan delete je de rest en reageer je alleen op dat stukje waar je op wil reageren.
Gij hebt veel specialiteiten. Wat nog meer dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:51 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Maar de op quoten is nou toevalig een van specaliteiten.
Mijn Miranda zegt dat ook altijd pa zegt ze zo als jij de op kan quoten aah fijn zo quote ik de op he.
Als ik die ga noemen dan zijn wij morgen nog niet klaar ben ik bang.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gij hebt veel specialiteiten. Wat nog meer dan?![]()
Dat lijkt me gezelligquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Als ik die ga noemen dan zijn wij morgen nog niet klaar ben ik bang.
Maar ik wil ze je graag eens allemaal vertellen bij een gesprekje op schoot.
Tienermeisjes op mijn schoot hebben dat is een van mijn specaliteiten.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Tienermeisjes op mijn schoot hebben dat is een van mijn specaliteiten.
Anna zei dat ook altijd Octaaf zei ze zo als jij mij op schoot neemt.
Aah fijn zo had ik haar op schoot he.
Laten we dan maar snel in een kelder afspreken.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Nou dan weet ik er dus weer 1. Als je zo doorgaat weet ik ze straks allemaal wel.
In de kelder nog wel?quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:58 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Laten we dan maar snel in een kelder afspreken.
Onder plopsaland weet ik er nog wel eentje.
Aah nee in belgie doen wij aan kelders niet aan café'squote:Op zondag 6 augustus 2006 02:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In de kelder nog wel?![]()
Niet in een café?
Dan stem ik natuurlijk toe om in een kelder aftesprekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:00 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Aah nee in belgie doen wij aan kelders niet aan café's
Twee vrienden van mij hebben er nog wel een.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan stem ik natuurlijk toe om in een kelder aftespreken![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:03 schreef Octaaf_de_b het volgende:
[..]
Twee vrienden van mij hebben er nog wel een.
Met camera's voor het effect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |