Seconded!quote:
Stuur maar, joh!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo? Ik heb zojuist een nieuwe avatar voor je gevonden.
Stond in een oud topic in MyAT...
Hebben?
Als het maar niets met mij te maken heeft...quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ross is David Schwimmer, dat weet ik wel.. daar een geintje mee uitgehaald zou ook kunnen.
Word up, yo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:54 schreef Berkery het volgende:
Tjezus, 'Friends', daar zap ik altijd bijna net zo hard langs als Harry Mens![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[afbeelding]
Je kan 'm ook aan Stanley geven overigens...
Yup, Sterrenkunde. Heb gelijk m'n profiel maar even aangepast. Mailadres klopt nu wel.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Marinus, doe je studeren in Leiden? Klopt emailadres in je profiel nog wel?
David Schwimmer is alvast goed. Pseudoniem is overigens maar 1 woord.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:53 schreef Asmodian het volgende:
David Schwimmer natuurlijk, en ik kom ook nog op het pseudoniem... ff denken
Zover was ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:59 schreef Marinus het volgende:
[..]
David Schwimmer is alvast goed. Pseudoniem is overigens maar 1 woord.
Klopt, begint met een S. De producers van Friends hielden lange tijd vol dat dit pseudoniem de naam was van een bekende Kroatische acteur. Maar uiteindelijk bleek de naam een eerbetoon aan een vriend van Schwimmer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zover was ik. Ik ben ook bijna zeker dat het met een S begint, maar ik weet niet of ik dichterbij kom
Snaro is het, maar Snarro vind ik goed genoeg!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:04 schreef Asmodian het volgende:
Owja, Snarro ofzo, toch?
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 03:07 schreef Marinus het volgende:
[..]
Snaro is het, maar Snarro vind ik goed genoeg!
Asmodian +1
Ai, te laat gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 03:07 schreef tong80 het volgende:
Als er een sportvraag komt blijf ik nog 5 minuten wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |