Ik zou dan gewoon niet stemmen. SIM-PELquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:13 schreef Asmodian het volgende:
*is erg geneigd om een "Wie is jouw favoriete AKQ-Speler?"-poll te openen om mensen voor morele dilemma's te plaatsen*
Ik moet mijzelf echt tegenhouden van het meespelen met deze vraag, maar heb al welterusten gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 04:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Es zien. Wie kent er hier Mel Blanc? Die man deed stemmetjes, zoals Bugs Bunny.
Nu wil ik graag twee dingen weten: (en Bugs Bunny telt niet mee, want die had ik al genoemd.)
Tien stemmetjes van hem, maar pas op: 1 stem moet van iets anders zijn dan van een tekenfilmfiguur.
Ook wil ik graag weten waarom hij zoveel moeite had met Bugs Bunny.
Ook niet als jij zelf een van de mogelijkheden was?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon niet stemmen. SIM-PEL![]()
Op jezelf stemmen is zo lamequote:Op zondag 6 augustus 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ook niet als jij zelf een van de mogelijkheden was?
Die stem leek teveel op een andere en daarom verviel hij steeds in die andere?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nou nog waarom Mel zo'n probleem had om Bugs te doen...
Nee, daar werd hij op zeker moment wel handig in.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die stem leek teveel op een andere en daarom verviel hij steeds in die andere?
Bugs deed 'm teveel denken aan een konijntje uit zijn jeugd die zijn ouders hebben opgepeuzeld?quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, daar werd hij op zeker moment wel handig in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |