quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:33 schreef TheMaestro het volgende:
Ze liep daar vast te hoereren ipv te wachten op een bus![]()
Ze liep met een nicht...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:33 schreef TheMaestro het volgende:
[..]
Ze liep daar vast te hoereren ipv te wachten op een bus![]()
Dat maakt voor haar niet uit denk ikquote:
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef -Willempie- het volgende:
Voila!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
En hoeveel mensen hebben d'r al; uit de broek gekregen op msnquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:13 schreef OG-Loco het volgende:
Uit die dir: http://members.lycos.nl/a(...)letjee%20(lieke).JPG
Sjorsquote:
HAHAHAH GAST IK GA KAPOT.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:57 schreef cerror het volgende:
-
Ik kreeg ze via mail, maar ze zijn ook te vinden via de standaard p2p programma's.quote:
zo haar msn moet ik hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik kreeg ze via mail, maar ze zijn ook te vinden via de standaard p2p programma's.
Gewoon ff zoeken met deze term; foto shoot mii whahah te erg![]()
geen dank!![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef crazy-bert het volgende:
[afbeelding]
, ,wreed goed spul joh die breezer, ik voel hem na een halve al zitten' '
Kut hij heeft meer bronnen nodigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik kreeg ze via mail, maar ze zijn ook te vinden via de standaard p2p programma's.
geen dank!![]()
Kenker das echt oud nieuws. Mn lieve kloon heeft toen zelfs nog MMarSu voor de gek gehouden met die foto'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
geen dank!![]()
ze staat inmiddels al dik bovenaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:08 schreef mash_ het volgende:
http://www.dee2006.com/ en dan ff op click here for the finalists! klikken
daar staan er een paarals jullie er dan toch zijn stem meteen ff op joelle is vriendin van me en wilt winnen.. (volgens mij gaat dat alleen nie helemala werke maar ja )
Helaas, de kwaliteitsvrouw lijkt uit te sterven. De ene helft loopt met hoofddoeken over straat te zwalken en de andere helft loopt al vanaf haar 13e te hoereren volgens het Anita-patroon. Een spijtige ontwikkeling die de Nederlandse vrouw doormaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:39 schreef M3CABRIO het volgende:
Waar komen al die Breezahs eigenlijk vandaan?
Groeien ze in de kas, hangen ze aan een boom of worden ze gekloond?
Je lijkt er elke week wel meer tegen te komen in de disco......
Iddquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:22 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Helaas, de kwaliteitsvrouw lijkt uit te sterven. De ene helft loopt met hoofddoeken over straat te zwalken en de andere helft loopt al vanaf haar 13e te hoereren volgens het Anita-patroon. Een spijtige ontwikkeling die de Nederlandse vrouw doormaakt.
Plaats d'r profiel eens of meer foto'squote:
Profiel:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd
[..]
Plaats d'r profiel eens of meer foto'svolgens mij wel leuk
(Wederom te jong helaas
)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Profiel:
http://www.xseno.nl/*ROBINNNNNN.
Wat een doos...die zonnebrillen ook!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:03 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Profiel:
http://www.xseno.nl/*ROBINNNNNN.
De Breezer plaag?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef Megalomaniac het volgende:
"ik zoek normaale leven"
Het is gewoon een plaag eigenlijk! xD
heheheh willempie dus jij krijgt zo via de mail dit soort foto'squote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
geen dank!![]()
waar haall je haar vandaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:01 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
en dan bij het gewicht niks invullen, net of ze zich er voor schaamt ofzo.
We zien toch wel dat je mokervet bent, dus vul dan ook echt het werkelijke aantal kilo's (tonnen) in!
oh ja plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Goh, daar gaat je waardigheid!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef -Willempie- het volgende:
Voila!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
tja die haalt ie uit zijn mail !: dat krijg ie waarschijnlijk via niewsbrief van de breezahquote:
Heb deze reeks gemist deze vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:59 schreef zerocool12342 het volgende:
[afbeelding]
ROFL
[afbeelding]
Nog meer in kijk.nl meiden
[afbeelding]
:!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was et wel weervoor vandaag
Kijk 'em z'n buikspieren ook aanspannen enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:14 schreef kalinho het volgende:
[afbeelding]
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!
Grafkop!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef zerocool12342 het volgende:
[afbeelding]
Me tampon zit scheef !: zeg! et jeukt kei hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |