Sorry, maar het WW antwoord was recht uit het hoofd...sowieso vind ik je een beetje vijandig vanavond. Pipi issues of gewoon iets tegen mij persoonlijk?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SHE alle punten weg, net als bij Irakeez? Of heeft ze geen punten nog?
Ik kwam af en toe even op VBL, maar niet veel. Dank je wel voor je uitlegquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Het is een ruwe diamant. 'Stoerdoenerij' d.m.v. ontoelaatbaar taalgebruik, dat is alles. Het speelt zich allemaal af in VBL, moet je weten.
Ik ben een en al liefde, maar alleen door orde kan de warmte bestaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar het WW antwoord was recht uit het hoofd...sowieso vind ik je een beetje vijandig vanavond. Pipi issues of gewoon iets tegen mij persoonlijk?
Ik ben gek op kennis spelletjes, en wist tot vanavond niet eens van het bestaan alhier af...regels waren dus ook niet helemaal duidelijk en heb eerlijk aangegeven waar ik heb gecheat.
Neem een chill pill...punten kunnen me gestolen worden eigenlijk.
I'm not just some bimbo with big tits
I'm an artist
gaan we kijken..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
P Nowee en de ander weet Asmo wel..
Inderdaad!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:48 schreef Asmodian het volgende:
J. Nowee
Niet doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:49 schreef SHE het volgende:
Iets met nowee, meer kan ik er niet van maken
edit, ik heb konijnen gehouden...vandaar
( voor ik van gegoogle beschuldigd word )
Was je bij dat legendarische moment? Hij had dat dus op MSN van een vriend gekregen, zo luidde de verklaring.. moet weer lachen als ik er aan denk..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
irakeez plaatste gewoon een tekst van google en deed net alsof hij het bedacht had
She meldt gelijk al in de post dat ze heef gegoogled.
Mja, never mind idd, misschien heb jij ook wel gelijk.
Stanley is echt de liefheid zelve, we zijn gewoon een beetje 'protective' van ons topic. Ik ben blij dat je zo snel kennis hebt genomen van onze regels en meteen toegeeft die overtreden te hebben. Daarom vind ik het ook prima om clement te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar het WW antwoord was recht uit het hoofd...sowieso vind ik je een beetje vijandig vanavond. Pipi issues of gewoon iets tegen mij persoonlijk?
Ik ben gek op kennis spelletjes, en wist tot vanavond niet eens van het bestaan alhier af...regels waren dus ook niet helemaal duidelijk en heb eerlijk aangegeven waar ik heb gecheat. Bij de 2e vraag dus...
Neem een chill pill...punten kunnen me gestolen worden eigenlijk.
I'm not just some bimbo with big tits
I'm an artist
Een van de toppunten van 113 topics AKQ als je't aan mij vraagt. En ik heb er een nieuw woord aan overgehouden, of in ieder geval een nieuwe spelling van een oud woordquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Was je bij dat legendarische moment? Hij had dat dus op MSN van een vriend gekregen, zo luidde de verklaring.. moet weer lachen als ik er aan denk..Wel een lieve, bescheiden, integere man.
Yay!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
gaan we kijken..
[..]
Inderdaad!
Asmodian +1
Hee Soempiequote:
't is niet geluktquote:
Uit de OPquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:57 schreef SHE het volgende:
geen id wie dat is...dus laten we vooral de chitchat beperken en ons richten op de volgende vraag...
quote:Hou het een beetje gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |