Mooiquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vertaalde lyrics gaan nooit vervelen..
Nee, lieverd.. maar je stelt je echt helemaal verkeerd op. Jammer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Ah, dit is dus een incrowd only topic
anyways, enjoy! Sjors gaat slapen en dromen over de albatros
![]()
Niet zozeer. Check maar eens op blz 1 hoeveel mensen aan deze quiz meedoenquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Slaap lekkerquote:anyways, enjoy! Sjors gaat slapen en dromen over de albatros
![]()
Hoi wyccie!quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
Muiderslot, Berlage?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef Soempie het volgende:
haar in haarzuilen?
Met een beetje goede wil reken ik dat helemaal goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:02 schreef Soempie het volgende:
kuipers
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tjezus.. hahaha
Hoezo, probeert Asmo alles Monopolystraten te bewonen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je houdt wel van de Monopoly straten, Asmo..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je houdt wel van de Monopoly straten, Asmo..
En hoe oud ben je geworden?quote:
Hoezo? Heeft ie een lijstje met AKQstatistieken van alle users?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
't Is niet voor mij hoor, 't is voor Stanley z'n statistieken
quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En hoe oud ben je geworden?
't Is niet voor mij hoor, 't is voor Stanley z'n statistieken
Woooooh.... waarom weet je dat?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
marcy playground
Dat maak je er zelf van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:01 schreef SHE het volgende:
Ik heb weer iets gemist... Wat zei ze dan allemaal?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vroeg dat bij die Jojoortje, ik dacht echt dat ze 14 was.
SHE voelt zich gewoon nog niet op haar plaats.quote:
Iets over Barbies en Pokemons... Denk ik.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist... Wat zei ze dan allemaal?
Heeey, naar een Groningse gaybar geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Homdeck het volgende:
ben ik weer
Golden Armsquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Heeey, naar een Groningse gaybar geweest?
Warm je aan dit topic..quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef SHE het volgende:
PMS, hekel aan mensen in het algemeen, perfectionistisch en geldingsdrang...laat me!
ik kreeg een kusje van jequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef SHE het volgende:
PMS, hekel aan mensen in het algemeen, perfectionistisch en geldingsdrang...laat me!
El Rubio is leuker.. daar heb ik nog Nederland-Letland gekeken tijdens EK2004, samen met m'n broer.. mooi rustig en geweldige anekdotes..quote:
Oh, in mijn herinneringen was dat helemaal niet zo vet. Het was in de tijd dat Captain Jack en Monica & Brandy hits scoorden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
was een vette hit toch? 1996 gok ik?
Nu raakt 'ie/ze zéker in de warquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Probeer je zo diegene die straks telt te misleiden?
ja ik zei dat ik naar de bios ging maar ben even bij El Rubio naar binnen gewiptquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:15 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Heeey, naar een Groningse gaybar geweest?
Gewiekst, maar we hadden je door... Pirates kijken, yeah rightquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik zei dat ik naar de bios ging maar ben even bij El Rubio naar binnen gewipt
gemeend ook! eenieder die Kant nog in zijn geheugen heeft verdient mijn respect.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:16 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik kreeg een kusje van je![]()
![]()
en ik vind je erg arrogant overkomen, i love it![]()
verder is het handig om je niet meteen ergens middenin te gooien, maar rustig vanaf de buitenkant je erin te laten sijpelen, maar ik vind je wel lief hoor![]()
Zeker als ik het zeg?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik prefereer "het". Zeker als jij 't zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |